❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 maj 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 maj 2016 21:56

Civil war
No.6
3 ep av osumatsu kvar
Början av deckardrottningens isprinssesan.
Stekande sol
Massor läxor
Civil war
Up with people


Jomen hej beklagar men svaret om jag fortfarande lever kan jag för tillfället inte svara på huehuehuesaveme.
Nejmen vi får ta en händelse i taget för jag klarar inte av att skriva allt så det förblir väl några korta inlägg här och där på bloggen puss puss c:
Okej.
Vad är först på listan
...
Oh nej.
Civil war
Igår, 20.45-23.30 Timmarna jag satt där i bion och silvertejpen stannade hemma.
Helst skulle den väll med för jag ville helst skrika ut min innersta själv, if u know wut I mean o-o
Ni kanske minns den där tragiska stunden i mitt liv med kärleksdramat Iron man x Capitan America x Bucky och så kom civil war trailern ut och där försvann Sandra in till en depression mode~
DAJICODWJCBDW WHY JO FÖR ALLA SLÅSS OCH MAN BARA NEJMEN HUG JUST EACH OTHER OCh det gjorde väldigt ont att se på när alla bae var där och skrek på varandra ouch ;-;
Början av civil war var dock en besvikelse men sedan blev det en aning bättre och KABOOOOM där kom striden med avengers när de delade upp sig och den där fighten i flygplatsen vilket var helt amazing och så blev den bättre och bättre c':
Men rätt sorglig var den, verkligen men även några skämt kom in vilket fick alla i bion skratta tillsammans ;w;
Även så var spiderman och antman helt suveräna i filmen men om deadpool vore också med så skulle det bli storslaget, lite för bra skulle det faktisk vara But we are talking about MARVEL :'3
Även så var alla hur snygga som helst vilket lägger till en guldstjärna där vid sidan om *hosthost* BUCKY *host*
Och lite Shipping scener också nejmen vad mer begär jag faktisk, jomen jo saknar ju Tor och Loke shippet men spiderman lyste upp istället och glittrade~
Filmen var riktig bra men ha bara tålamod i början så löser sig allt c8
Ehm..vilken sida jag var på...? Jag vill ju inte att...jomen ni vet att man ska anfalla stakars mormor here...
Jag var på den röda sidan men längre in i filmen blev jag lite vilsen och visste inte längre på vems sida jag var på.
AJA, MARVEL ÄR SOM ALLTID HJÄRTKROSSANDE BRA FILMER & CIVIL WAR WAS REALLY EPIC c8<

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards