❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 maj 2016 18:51

Let's ignorera detta faktum att jag typ har lämnat bloggen forever alone okok då kör vi kakorna in i ungen c8

HAI E DE NÅGON KVAR DÄR VID SKÄRMEN HEJSAAAAN SÖTA RARA DU~ c':
Jomen liksom en massa skit har hänt så låt oss maybe börja någonstans för liksom det är nu en bra start att börja någonstans.
Btw kom på en förbannare mig Deep citat " en början är aldirg en början om det inte finns ett slut"
DEOKCOEKFCJFWPKJCDLWKCJWD #DEEEEEEEEP
nejmen om du inte förstår så är du en vanlig varelse så lungt älskinling C:
Jomen JAG HADE JU FÖRESTÄLLNING FÖRRA ONSDAG CAN WE JUST LIKE TALK ABOUT THAT?
Det var helt grymt vi hade då våran extremala fabulösa känslo föreställning och en massa varelser kom så det var ju exciting mEN INTE SÅ MYCKET SOM DET BLIR DEN 12 MAJ NÄR VI SKA KOMMA TILL EN SKOLA OCH HA FÖRESTÄLLNING HUEHUEHUE
Föreställningen gick som sagt jätte bra, det var så typiskt för när vi dansade så var jag så glad så hade så mucho feels när jag dansade och inte konstigt liksom at alla glodde på mig när resten dansade normalt och så vid sidan om där dansar en babian huehuehue.
Den var 25 min lång för barn orkar ju inte sitta för länge och en massa beröm så yes, do i feel like Orlando Bloom No i don't för han är ju för snygg men jag kanske kan jämnföra mig med en mogen potatis och det är ju en bra berömmelse jag ger mig själv c':

OCH JAG SKA IMO VARA PÅ NÅGON STAND UP WITH PEOPLE KODANXKOSDBKOCSBOCKFS TAGGA LIVET och fy fasken måste jag säga nu också vad det är.

Stand-up är en grupp människor världen runt och de har en teater sång föreställning men även så är det en mlkdsncdlskbsdc vi tar om det.
Stand-up är något där man har chansen att förändra något, man träffar ungdomar och vuxna världen runt och diskuterar något man verkligen brinner för te.x att i ålderdom hem så är de alltid ensamma och jag själv kan inte förställa mig hamna där, eller om ungdomarna och mobiler, olika sjukdomar barn får och eller att de mår dåligt och ingen gör något åt det.
Sådant man vill diskutera om och säga sina åsikter och då träffar man andra runt om i världen om vad de vill ändra så hela denna dagen kommer jag då prata engelska och det finns olika workshop och tror att vi kommer delas upp i grupper.
Även så håller de på med teater och musik så de kommer visa oss deras föreställning även och liksom, hur awesome låter inte detta?
Och de ville då komma i kontakt men yngre tonåringar och eftersom många i vår kommun har varit med i detta så frågar de runt skolorna här i kommunen och frivilliga kunde få åka med och vara med på denna heldagen och jag bara, yes.
Mitt liv är liksom komplett efter imorgon för att träffa människor från andra länder är ju ett goal.
Men som sagt, det är imorgon så fixar ett inlägg närmare om det senare cx
Btw, det heter up with people kom på namnet now xD

Senare har jag trasslat in mig i olika fandom men det blir man inte längre förvånad av -3-
Läste attack on titan, No regret och Levi är ju perfection fortfarande och är nu more taggad för AOT säsong 2 c':
Även har jag då börjat på mangan NO.6 och jag önskar mig då en rosa begravning sten puss puss nejmen den är helt grym.
Så fabulöst tecknat i cri och mitt ship Nezumi x Shion har aldrig varit närmare mitt hjärta :'3
MELNDBLNBWDLC MEN ALLTSÅ NÄÄ JAG HAR BÖRJAT KOLLAT PÅ OSOMATSU-SAN ANIMEN OCH ÄR PÅ EP 18 OCH NU I CRI ATT DET ÄR BARA NÅGRA EP KVAR I CRII
Men låt oss vara ärliga, när jag började på den jag har aldirg ansträngt mig så mycket att kunna alla karaktärernas namn >->
Vad handlar osomatsu-san då? Ehm 6 tvillingar som inte har något liv kan man kanske säga och detta är då helt hilarious ack c':
Och alla dessa tvillingar är helt perfekta på sina sätt alltså ohmy varför gör perfektion så ont snyft snyft ;;u;;
Nejmen jo det är det jag har gjort med mitt liv tror jag.
Har glömt av något now eller hur.
Ehm.
Fushu, har man glömt har man glömt liksom hårddisken i hjärnan har gränser den med tills den bränns upp, därför bör man ju kyla av huvud och gå ut. Herrejösses plz mina NO kunskaper läraren skulle vara så proud of me.  



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards