❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 21 april 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 april 2016 18:20

~The sickness of being sick, fushu~

JOMEN GISSA VEM SOM HAR BLIVIT FÖRKYLD HUEHUEHUE FYFASIKEN
Det var ett ordentligt tag sedan jag skrev något men idag hade jag ett sådant NO prov och det var kind of viktigt fick ju sorgligt nog plugga en del.
Så spännande har jag haft det nejmen usch det gick iallafall hyfsat bra c:
Sen igår nappade jag en förkylning för typ alla i min närhet har blivit förkylda och kunde tyvärr inte stänga mig i rummet inlåst så förkyldningen anfall mig med >->
Har förkylning kanske en gång per år eller två så ska inte klaga men att käka på halstabletter och vara en walking dead zombie är ju något som man inte vill vara varje dag liksom .-.


EFGHTNSJCKDKCOSOD HAR MIN TEATER FÖRESTÄLLNING NÄSTA ONSDAG HASLEBASHA IM TAGGAD c8
Men dock hade jag en sådan förfärligt sömn i natt, var stressad över teatern och No provet så drömde om att jag skulle göra en teater om kol molekyler och det var rent ut sagt ursinnig hemskt.
Vaknade och vette helsike inte om jag still drömde och så fick jag inte in något som kallas syra för näsan är ju igentäpp, trevligt T^T
Och alla bara hallelujah fredag imorgon och I cri för att det är inte fredag idag.
#hardlife e.e

DOCK HAR JAG ÄVEN HAFT EN OERHÖRT TREVLIG STUND NÄR JAG LÄSTE MINA ADVETNURE TIME SERIER SOM VAR HELT GOSH FANTASTIC ;;u;;

Har en sådan feeling att istället att teckna en manga att fixa en sådan serie, u know lite randomness för det är ju helt hillarious c':
Läste " playing with fire " där Finn och The Flame princess, kristallklart Jack med är på adventure och den var ju bra men favvon blev ju adventure time med Fionna och Cake som är då ett Genderband c':
Ack, sen så handlade den även om Flame prince då för vet inte hur jag lyckades ta ut ur affärens bokhyllan de båda serierna som handlar om The Flame kingdom cx
Den var helt enkelt fabulöst och Marshall lee är en bae av högsta nivå, cosplay is A must on that snygging :'3
Väldigt kort dock och läs ut snabbt men ett gott skratt slår allt c':
Har inte kollat på alla säsonger av AT, något hände förra året och avslutade inte AT, skulle nog inte skadad att börja om allt från början på adventure time och köra ett maraton cx



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards