❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 april 2016

/ STAYIN ALIVE \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 april 2016 17:18

~ Stayin' alive, Stayin ALIVEEEEEE ~
Hay it's meee what's live I have been away.
Med det menas det att jag har kört ett sherlock holme maraton huehuehue
Nejmen allvar sherlock det var ett bra tag sedan jag var beronde i något så förbannat mycket sure, lord of the ring och hobbit, hunger games men sherlock är brutalare and i just love it so much oWo
Jomen på tal om beroende så var jag på en Disney konsert, you know en massa instrument och hejsan hoppsan fioler här och där men det var Disney DEBXNODWBXOKEFBEX BLEV SÅ FÖRVANNAD FÖR DET VAR EN MASSA GOLOMER små barn SOM SKREK OCH GAPADE VILLE BARA SKRIKA UT ATT HÅLLA TYST
Och så var mikrofonen halvt sönder men däremot var alla jättendukta, lejonkungen Pocahontas, POTC, skönheten och odjuret ACK GJORDE EN CASUAL COSPLAY PÅ BELLE OCH GICK TILL KONSERTEN men glömde ta kort huehuehue
Men guys, let's talk.
Frost. also called frozen
Helt ärligt, visst en bra film och det var länge sedan en ny prinsessa joinade klubben men gosh nope.
Den förtjänar inte ens hälften av all sin credit som den får
Va fasiken blir det av våra små barn, alla är bara FROST FROST FRAOOOOOOST
Ni vet under min tid så var det sådana klassiker som ringaren från noter damn, lejonkungen, Peter pan, jungelboken, Robin Hood här pratar vi om klassiker och bra filmer som man måste se i sitt liv.
Man behöver inte gilla dom men man bör ju kolla på dom för det är Disney, Disney kan mer än frost.
Trying to be deep men får inte fram något vettigt xD
FROST ÄR ÖVERSKATTAD OKOK DET VILLE JAG SÄGA >->

 

Sen så har jag inte kollat på någon mer anime än ERASED, planerar kolla på resten av gintamas nya säsong som är nu avslutat men jag är tyävrr inte psykiskt eller mentalt förberedd för gintama är My all time favorit och att den ska ta slut eller något liknande är något som gör väldigt ont.
Ouch.
Well, ville också meddela att det har blivit mycket skönare för mig att skippa blogga några dagar, att pressen att blogga varje dag har försvunnit och jag kan lägga ner mer energin på ett bra inlägg c:
Och så blir det roligare att skriva mer känner jag istället för en press att man måste skriva o^o
Men jao, rösta i omröstningen guys! c8
Puss kram sparkle on you cuz you are the most beautiful creature I have ever seen. But sherlock is more beutitful But that sherlock, he's just perfect

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards