❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 12 april 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 april 2016 18:09

    

WUT HAVE HAPPENED TO THE GLORIOUS EVERYDAY INLÄGGEN~? 
We need this to get explained i thinkooo
Jomen kom fram till att sluta pressa mig så förbannat hårt att jag ska skriva varje dag kort och gott sagt skrivit
Jag har bloggar varje dag typ i 2 år och nu är det som en press mer att blogga varje dag och inte ett nöje dude >->
Och så blev det sådana skit inlägg så det är bättre att inte skriva varje dag bara däremot ägna mer tid till att fabulösa fram ett bra inlägg istället för en massa dåliga or I think so c8
Men kommer ju kristalltklart att skriva många gånger per vecka så don't panik bros kommer ju icke lämna bloggen forever aloneeeee cx
Och det är så förbannare me underbart att istället att blogga kanske ägna timmarna åt någon anime eller fandom OBSBWDPKJXWDPKXJ HAR KOLLAR PÅ ERASED ANIMEN FY FASIKEN VAD BRA DEN VAR HELT FANTASTISK ;;u;;
Så jao därför kommer jag kanske inte blogga exakt varje dag bara kanske varannan eller något och göra bättre inlägg och FABULÖöööösareeeeeee c':
So yes, vill ägna min tid till några andra saker och det kan vara allt till familjen till fandom och som sagt har detta blivit en press mer än ett ett nöje så försöker släppa lite this~
Btw så hade jag ju VISA vecka och det var grymt i leksaksaffären, sommarjobb där ska jag nog paxa minsann =u=
MEN ALRIGHT LÅT OSS ÅTERKOMMA TILL ERASED OCH PRATA MER ON MÄSTERVERKET


Jag planerade att kolla på ERASED när den kom ut på ANW men följde den såklart inte och när den var complete så väntade jag ett tag med den men då så skrev käraste Julia om animen och handlingen om ERASED och jag bara loved it. I must see this. Now.

Och lyssnade faktisk på mig själv och kollade på den and just perfection.
Storyn var typ genialiskt och animationen var så vacker snyft snyft i just loved it C':
Det handlar typ om en snubbe som kan på något sätt repetera en händelse men bara då när något farligt ska hända det är liksom en varning och så händer något hemskt och då får han en sådan ryck och 18 år går han tillbaka i sitt liv och försöker göra allt rätt så att hans framtid blir också rätt~
Det är en serie mördare inblandat i allt som dödade tre flickor som han ska också rädda and the story gose on~
Och så lämnar jag Julias link här på hennes recession cuz hon är Queen på det och jao som ni ser är jag ingen höjdare att beskriva en story so yeah, http://inknerd.blogg.se/2016/march/erased.html
CHECK IT OUT ALRIGHT ERASED ÄR EN JÄTTE BRA ANIME OCH VÄRD ATT SE, SÅ HAR NI TID KOLLA PÅ DEN, ELLER PAUSA ER ANIME SOM NI KOLLAR PÅ OCH KÖR ETT MARATON PÅ ERASED ,12 EPISODE, LITE DETEKTIV FEELS HÄR OCH DÄR DEFINITIVT VÄRD ATT SE MED ANIMATIONEN OCH SOUNDTRACKEN JISSES ;;u;;

      



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards