❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 1 april 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 april 2016 20:03

FRIDAY SPECIAL: APRIL FOOLS

 HEYY KAN VI BARA SÄGA ATT JAG VAR KINGEN IDAG NEJMEN ÄR SÅ STOLT FÖR PRANKADE JU SÅ MYCKET AMANDA FÖR JAG KAN FORTFARANDE INTE LIKSOM GÅ PÅ att jag gick på för 2 år sedan att det stog en älg i korridoren omg gammla inlägg just radera plz
Vi kan säga att jag lyckades prank her att min mobil var borta, att min mamma ringde mig 7 gånger och när jag svarade var ju typ sjukt allvarlig och rädd But that's was just A random prank
Också skulle jag peppra hennes mjölk med peppar dock så visade det sig att peppar locket var inte precis fast skruvad och hela locket ramlade ner i glaset och lite överdrivet med peppar så när hon kom lade hon ju för fasiken märke på det.
JAG BORDE HA TAGIT SALT FFS
Btw på tal om salt så saltar jag varje år min bro tandborste, är ju inget skämt men liksom det är lika kul varje år så why inte fortsätta~?
Sen så har ju många försökt väldigt Mycket like uppgradera på Facebook att man är i ett förhållande och så var det ett sådant brutalt prank att vi inte hade ett SO prov idag men yes heartbroking, vi hade det ju men vi pratar inte om det usch fyyyy
Sen så försökte ju Amanda och Vilma ge mig ett hjärtattack med att min blogg hade typ förvandlade till en snuskig blogg and I was just like girls.
Plz, this year Sandra is the king okok~? 

Nejmen på FS tänkte jag bjuda på några bra april pranks cuz det är inte försent än c8

/Byt ut saltet till socker or tvärtom \
/Tejpa tejp på kranen\
/Dopa ner tandborsten i vatten och sen salta den\
/Byt ut flytande handtvålen till karamellfärg\
/Måla toppen på pennan med glänsande nagellack så att Ingen kan skriva med den\
/Byt ut Oreo fyllningen med tandbort kräm och bjud andra på lite kakor.\

-sherlock is the best troll



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards