❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 mars 2016

Huehuehue nope

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 mars 2016 17:25

Heyy grät bara lite här i hörnet för var tvungen att sörja sista dagen av påsklovet snyft snyft kill me plz.

DET ÄR SÅ FÖRFÄRLIGT FÖR LIKSom har jag So prov och Spanska prov på fredagen shot me in tha head jag orkar inte det. Typ. Jag vägrar. Såååååå har sådana evil tankar att jag ska kolla om hela Hetalia eller bara dränka mig själv i Hetalia klipp så jag kanske känner mer en aning mer taggad för det är EU och geografi prov and Spanska español så den ända lösningen och vad som kan tving mig sitta framför skrivbordet och framför det alla läx papper e väl Hetalia.
Nejmen tänkte berätta vad jag har gjort för nyttigt på detta som kallade påsklovet.
Jag känner mig så flummig så jag bryr mig inte ens om detta inlägget icke går att läsa igenom hhuehuehue.
Har typ drogat på olika filmer like Season of the witch, Hobbit omfg hobbit den var så förbannade mig bra, Kung Fu panda 3 btw jag var på Bio någon gång i helgen men glömde av att skirva det på bloggen och på bion såg jag på kung fu panda tres och ffs störde alla så mycket med mitt non-stop kommenterade ocH SÅ VAR DET EN SÅDAN SCENE WHEN HE JUST LIKE A FAMILY AND JAG VAR SÅ RÖRD OCH KFECNOKDNCKODNSCLK
Den var bra okok men tyvärr svensk dubbning skit förstörde allt >->
Jomen vilken film var bäst då HAHAHAHhahah hobbit.
DET TRODDE DU VÄL
MEN DET ÄR EN FILM TILL SOM JAG SÅG
Deadpool.
Asså mylord deadpool varför läser du fortfarande iväg med dig och kolla på deadpool you must bro.

ODNNCKODSBXLKDSBXKLSBC ELLER STANNA LITE TILL DEADPOOL KAN VÄNTA ETT TAG TILL EFTER DETTA INLÄGGET men när du har läst klart gå och kolla på deadpool okok? 

Jag har då även läst klart hungergames och det är inget att skryta över så lång tid tog det för mig mEN JAG HAR LÄSIT UT DEN. Nu har jag bara 2467467 böcker kvar att läsa men iallfall inte längre 2467468 längre c8
Jomen sen sörjer vi några tårar för att jag inte lyckades med mitt RPG Alice mare maraton snyft snyft.
Anime är det fortfarande lucky star och Sherlock Holmes hund version och har undersökt nya chapters på de manga jag följer~~~~~
Soredemo sekai wa utsukushii that all I can say.
Omg mitt minne börjat ta slut Ehm vad mer har jag gjort come on sandraaaaaaa AAAA JAG HAR PÄRLAT EN MASSA PÅ PÄRLPLATTOR JAVISST JA
Sen så bör jag väl skryta lite att jag är klar med min deckare och blir så nöjd I cri here the characters är så lika John Watson och Sherlock Holmes så det blir like en fanfiction men dock när de var mindre och med att annat namn huehuehue Jag kan göra så att de gör vadsomhelst oWo 
Like I have literally write A gay criminal fanfic and I'm so proud over it och det ska jag ge till min lärare HAHAHAHAHAHAHAHA hon kommer inte kunna se mig normalt längre.

omg he's so freakin' adorable 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards