❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 mars 2016 21:53

Oml har läsit klart hungerspelen.
No words can describe wut I'm feeling.
Låt mig säga detta, boken är så som alla säger, ett mästerverk.
Verkligen den är hur bra som helst och jag skäms över att jag inte har läst den tidigare.
Dock så grät jag oerhört mycket vid slutändan, som jag då trodde men slutet var ändå acceptabelt~
Kunde ju varit bättre men man ska inte klaga.
Så med det vill jag säga, Hungerspel böckerna är ett måste och är så värda det.
Det är en sådan resa som man bara kan få i några böcker, like harry potter och några andra.
Gillar nog mer Harry potter än hungergames men är faktisk rätt osäker för de är på samma nivå. Men okej, för tillfället är jag mer inne nu i hungergames än i harry potter, Let's be honest~
Böckerna är fantastiska och rekommenderar den otroligt mycket för alla verkligen~!



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards