❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 mars 2016 20:18


HEJSAN ALLA UNDERBARA PÅSKKÄRRINGAR OCH GUBBAR DÄR UTE, GLAD PÅSK PÅ ER~! ;W;
Vad kan mormor Sandra ha gjort för något idag då~?
Ack, jag har gjort så mycket som skrivit nästan klart min deckare och jag blir så nöjd like det är första gångna jag faktist kan läsa igenom min berättelse utan att skämmas c':
Och så har jag knappast 4 kapitel kvar på Hungergames och där har man svaret vad jag kommer göra resten på kvällen •-•
Men nu till påsken, då när alla äter sig feta som om man inte har ätit något vettigt sen julbordet o^o
Nejmen detta är förfärligt påskharen kom och lämnade ett påskägg till mig med ännu mer godis and i just like Nope.
Varför påminer mig påskharen häxan i Hans & Greta?...Man äter och till man blir tillräcklig runt och knubbig kommer påskharen...
Herrejösses nää nu gör vi inte påskharen till en horror monster wut am I thinking.
2 much RPG horror I guess.
Men jag vill önska er alla en underbar påsk med mycket färgsprakande färger och sparkle här och där c':



      



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards