❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 mars 2016 22:18

Hur lyckas jag?
Gårdagen var jag ensam helt fascinerad över mig själv, like wow.
Låt mig berätta för er denna historia som är verklighetsbaserad från igår c8
Jag och mamma var igår i den dyraste möbel affärer, ja vi pratar om MIO för omg priserna får människan att tappa balansen och synen o^o
Ni vet, alltid när man är i någon möbelaffär eller glas affär så varnar föräldrarna att man inte ska röra något för det kan gå sönder och det låter något sådant " RÖR INGENTING OK VÅGA INTE ENS TÄNKA DEN TANKEN" för det vore ju en katastrof om något gick sönder.
Haha.
Alltså jag antar att ni alla vet vad detta leder till och vad jag då gjorde.
Det var en glasvas med rosa plast blommor i OCH DE BLOMMORNA VAR SÅ FINA DE VAR SOM SAKURA BLOMMOR OCH JAG KOLLADE OM DET FANNS NÅGOT PRIS PÅ DOM BUT WELL
Det fanns såklart inget.
Så jag la tillbaka blomman till vasen och vände mig om.
Ville inte tro på ljudet bakom mig.
Glaset ramlade för blomman landade på fel sida och hela skiten typ tappade balansen och ramlade.
Jag baa
"Mamma, vi drar"
NEJMEN NÄÄ FÖR DÅ KOM EN SOM JOBBADE DÄR AND JUST LIKE WTF WHAG HAVE YOU DONE
JAG BARA FÖRLÅT DET VAR INTE MENINGEN
Men hon sa att det inte gjorde någonting och det händer.
Mamma låtsades som om hon inte kände mig.
Alltså det var så hemskt jag ville bara springa ifrån, tack gode Gud att vi inte behövde betala för den för det vore nog minst 5 tusen för det är ju MIO we are talking about.
Hur jag lyckas, hur.

MEN WELL DENNA DAGEN FORTSÄTTER FÖR DET HÄR ÄR INTE SLUTET ÄN 

Vi var i rusta sen då, och jag tappade bort mig.
Skulle köpa doftljus.
Och sen bara herrejösses vart är jag.
Men sen så kände jag igen mig så det var lugnt.
DÄRIMOT NÄR VI VAR I LIDEL
VI SKULLE KÖPA POTATIS
OCH VI KÖPTE POTATIS
MEN SEN NÄR VI KOM HEM
VART ÄR POTATISEN
såklart tog vi inte kvittot så då var det jakten efter vart potatisarna kunde vara.
Såklart hade Sandra då inte packat ner dom i påsen och lämnat kvar dom på kassan och människan som var i kassan sa inte till för han hade fullt upp.
MEN OMFG VET NI VAD HAN SOM VAR I KASSAN HADE EN ILLUMINATI TATUERING PÅ ARMEN
OMFG ÄR POTATISARNA MED ILLUMINATI OR WHAT
iallafall hjälpte denna ursäkten inte mamma som ville ha sina potatisar som hon köpte.
Som hennes dotter glömmande att packa ner.

MEN DET ÄR INTE ALLT
För när vi skulle åka så låste jag korridor dörren för ville inte att hunden på något sätt och viss skulle komma in i korridoren och maybe smaska på våra skor så låste helt enkelt dörren.
Well.
Min bror var hemma och när han skulle gå ut men hunden så var det ju quite A suprise.
Jag hade ju låst dörren till korridoren och när han skulle gå ut med hunden så kunde han ju inte öppna dörren.
Och man behövde ju öppna den dörren för att ta sin jacka, skorna och kopplet till hunden.
But well Sandra hade ju låst den dörren och det fanns ju ingen väg att ta sig in till korridoren och ta sina ytterkläder för att gå ut med hunden.
Så när vi var där i stan i några timmar kunde inte bro gå ut med hunden och när vi kom hem så kunde man ju öppna dörren och blev ju offret att gå en riktigt lång promenad men hunden o-o
Svårt att förklara denna situationen men lyckades stänga in min bror i hans egna hus.
Senare den dagen bestämde jag mig att inte röra någonting mer •-•



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards