❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 mars 2016 21:01

JAG ÄR SÅ EXTREMALT SLUT LIKE MAH BATTERY HAR DEFINITIVT GÅTT UTT FLERA TIMMAR SEDAN OCH NU ÄR DET OKLART VAD SOM GÖR ATT JAG KLARAR AV ATT HA ÖGONEN ÖPPNA

Idag så var jag hela dagen i köket, matsalen och hjälpte till~!
Som sagt, 9:orna hade förintelsedag och då var det polsk meny så först hjälpte jag till att provsmaka allt och säga om det smakar som det ska och sådant, sedan började barnen komma in och well, frågade då runt barnen vad de tyckte om maten och vad som var gott, mindre gott och berättade lite om den polska menyn C:
Men även sprang jag runt och torkade bord, sopade golvet för DET ÄR JU INTE SÅ ATT MAN STÄDAR UPP EFTER SIG FÖR ETT SÅDANT ORD FINNS JU INTE VERKAR DET SOM
UGU LIKE SERIÖST SPILLER DU MJÖLK, STÄDA UPP DET, TAPPAR DU PASTA PÅ BORDET, PLOCKA UPP DET, STÄDA EFTER DIG FFS
MAN DÖR JU LIKSOM INTE OM MAN TORKAR UPP SIN EGNA MAT D:<


Sedna då skulle jag ju dra till tandläkaren.
Fy fasiken.
Den där bedövningen var ju bedrövlig.
Jag tog då bedövning och sprutan kändes ju som en spruta, obehagligt men sedan.
Alltså jag kände mig direkt yr och sömning och sa de till dom and they just like nejmen det var bara för att du var nervös.
JOMEN HERREJÖSSES KVINNA FÖR FÖRSTA GÅNGEN TAR DU BEDÖVNING OCH VETTE HELSIKE HUR DET KÄNNS OCH TROR DU ATT MAN INTE BLIR NERVÖS NÄR MAN VET ATT MAN BLIR BEDÖVAD OCH SKA HA EN STOR JÄKLA BORR I TRUTEN PÅ VARESLEN
Så ja, det kändes obehagligt för jag kände ju inte den tanden eller det områden runt den tanden och det var kallt och tungt, kanske att man hade tuggummi i munnen på den platsen SOM satt som snus, nejmen Nää ingen höjdare och så många saker och grejer jag hade i munnen usch fy.
OCH DEN BEDÖVNINGEN SKULLE INTE SLÄPPA FÖRREN TVÅ TMMAR OCH DET VAR TYP DÅ NÄR JAG SKULLE HA MIN REDOVISNING FÖR MATEN OCH DE SA ATT NÄR DEM SLÄPPS KOMMER DET KÄNNAS KONSTIGT
Nejmen tandläkaren var ingen höjdare, känns som om bedövningen fortfarande inte har släppt >->

Back till matsalen, nu började då mina klasskamrater komma in och jomen kommer Sandra där skuttande i hårnät, träskor och mat kläder som alla andra i personalen har så lite selfie på mig blev det ju o^o


Sen så skulle 9:an komma och jag var bara tvungen att gå till toan för de kunde närsomhelst komma och när jag gick ut då VAR FREAKING ALLA DÄR SAMLADE OCH ALLA LÄRARE OCH VÄNTADE PÅ MIG USCH FY
Men det gick bra, berättade om polska mat traditioner, vad man äter och sådant och det var ju pinsamt och var nervös men bättre än förväntat gick det C:
Sedan så kom andra barn och åt mellanmål and yes, var hela dagen i matsalen så skippade hela idrotts dagen cx
Men well, maten såg rätt omtyckt ut, positivt överraskade kan man säga de mesta blev och det var kul att hjälpa till för det var väldigt lärorikt~!
Like hur mycket man egentligen slänger mat och hur onödigt det är och hur det är att städa efter alla, och hur glad man blir av positiva kommentarer, önskade att fler kunde få vara med i köket i vår skola för man tittar på allt från ett annat perspektiv c8
ÄVEN SÅ LYKADES JAG FÅ PRAO DÄR TORSDAG OCH FREDAG SÅ HELA MIN PRAO VECKA ÄR AVKLARAD TILL VECKA 14~! :'D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards