❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 15 mars 2016

Göra bort sig level 59

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 mars 2016 20:11

Why don't starta inläggen med någon slags hälsning bild, har ju ändå galleriet fullt med gif och hopplösa bilder c8

Imorgon ska vi ha idrotts dag och jag ska då vara i köket för att 9:orna ska samtidigt ha en förintelsedag och jag och matpersonalen har planerat en polsk meny för att Polen var så inblandad i förintelsen AND I WILL BE IN THE KITCHEN ALL DAY AND HELP THESE GUYS OUT TO MAKE SOME POLSKA MATRÄTTER c8
OCH SKIPPAR NOG MER ÄN HÄLFTEN AV IDROTTSDAGEN ;u;
Dock så har denna awesomeheten sitt pris, jag kommer hålla en kort redovisning om den polska maten för alla i matsalen and that's like extremely awkward.
Usch.
MEN FÖR ATT SKIPPA IDROTT DAGEN GÖR JAG DET c:<
Har väl gjort bort mig tillräckligt mycket i mitt skolliv och det kommer bli så mycket mera kan jag lova er, på elevensval har jag musik och jag ska vara programledare och förhoppningsvis bara jag för mina två kollegor som skulle stå bredvid min sida och vara programledare with me backade ut so yes, thanks guys.
Även så ska jag vara med på scenen på en föreställning då på musiken och vi ska sjunga Katy Perry hot and cold och jag ska vara bruden som ska gifta mig med en sy docka, sådan stor modell docka som icke lever.
Detta ska då visas upp för hela 7-9, alla klasser.
Fråga inte ens mig vad jag har blandat mig in i.
Så ja, jag gör bort mig 24/7 så gör väl inget om jag skämmer bort mig ännu mer, folk är vana~
MEN NÅGOT SOM ÄR RIKTIGT HEMSKT ÄR ATT JAG SKA TILL TANDLÄKAREN IMORGON OCH DE SKA TA SIN BORR ÄNNU EN GÅNG OCH GÖRA ETT HÅL.
FÖR DE FIXAR DEFINITIVT INTE ETT HÅL BARA SKAPAR FLER SÅ ATT MAN SKA KOMMA OFTARE FÖR DE ÄLSKAR BARA SE HUR MAN LIDER DÄR PÅ STOLEN HELT HJÄLPLÖS
Och förra gången var det " ack, du behöver ingen spruta det är bara onödigt" men now sa en annan tandläkare " jomen jag rekommenderar bedövning för det kommer ju kännas"
LIKE FFS OM MAN SÄGER BEDÖVNING OCH SPRUTA SÅ MÅSTE MAN JU VETA ATT MAN SKRÄMMER LIVET UR VARELSEN USCH FY

well, har iallafall en awesome bild right here oWo

 
 
Iwa no Neko

Iwa no Neko

16 mars 2016 17:03

Vad coolt att du ska hjälpa till xD Aja c:

http://Therockcat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

17 mars 2016 19:03

Ack, måste erkänna att kände mig lite cool där springande omkring och torkade alla bord, även om det inte låter så, så kände jag mig ändå like A boss cx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards