❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 mars 2016 20:27

Det förblir ett stolt frågetecken varför jag alltid lyckas blogga sent C:
Ett inlägg så som klockan 14.00 eller 16.00 är ju rena drömmen men som sagt, har jag ingen vettig ursäkt varför jag då inte kan blogga och puttar undan allt på kvällen c8
Euhm vad har jag gjort hmmmmmmm inget vettigt eller smart iallafall OR WELL WAIT BRO DID U BELIVE THAT oWO
I HAVE MÅLAT
Vem försöker jag lura, klottrat menade jag xD
DUDE BELIEVE ME OR NOPE MEN HAR EN EXTREMT HÄRLIG VÄN SOM JAG SKRIVER MED OCH HAR TYP GJORT DET SEDAN...FÖRRA ÅRET
Jomen jag visste inte om jag skulle berätta det or nope men vi fortsätter >W<
LET'S SAY ANIME AMINO CHAT ALRIGHT LET'S MOVIE ON
VI MÄRKTE VILKEN PERFEKTION DET SKULLE BLI OM MINIONERNA OCH UTOMJORDINGARNA ALIEN DE GRÖNA FRÅN TOY STORY SKULLE BLI EN FILM TOGHETER *W*
SÅ GJORDE DÅ EN LITEN FANART KLOTTER c':

Xjlbssljxbasljdb har läst hunger games dock ett kapitel men det går ju liksom framåt.
Chapter 6 är ju alltid något men låt oss bli allvarliga det är extremt bra än så länge OCH SLUTA FLINA DÄR VID SKÄRMEN FÖR JAG VET TYVÄRR NÅGRA AV DESSA KARAKTÄRER SOM KOMMER ATT AVGÅ
För det går tyvärr inte längre skriva in hunger games på Google utan att undvika spoilers, everywhere.
Spoilers, they are literally everywhere.
Fushu också.
MEN DÅSÅ SKA GÅ OCH FORTSÄTTA PÅ SHERLOCK HOLMES DOG VERSION ANIMEN EPISODE 2 GOSSSSSHHHH MIYAZAKIIII-SAMA ;u;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards