❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 12 mars 2016

Ändra lite designen på bloggen btw o-o

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 mars 2016 22:03

ALRIGHT VAD HAR JAG MISSAT, DET ÄR DEN 12 MARA IDAG
VAR DET INTE NYSS DEN FÖRSTA MARS OR IS IT JUST ME
OCH JAG MÅSTE KOLLA PÅ SVT PLAY PÅ COSPLAY SM INNOM NÄRMASTE 2 DAGARNA FÖR DEN 14 MARS SÅ FÖRSVINNER DEN OCH JAG BAA CHILL OUT BROOOOOO >->
vad jag vill komma fram till är att tiden går en aning för snabbt.
Bara en aning.
Är otrolig trött, nu i helgen så är jag hos pappa vilket innebär att jag är i skara i det nya huset med 6 personer i och vaknade 08:26 vilken är en hemskt tid men har märkt att det är det en perfekt tid för barnen att hoppa upp och leka, för de vaknade 07:15.
Då när jag ska vakna på morgonen till skolan.
Men fördröjer det till 07:35
Vilket innebär som vanligt en stressad morgon för stackars mig för jag ville bara stanna kvar i sängen och yeash mina anledningar, det är dödligt kallt utanför täcket och jag vägrar gå upp och det är skola.
Behövs det mer anledningar?
I don't think so.
Jag brukar på helgerna vakna mellan 11.00-11.30 och ibland lyckas jag 10.30 vilket är en perfekt tidpunkt för halva dagen försvinner inte.
Men dock lyckas jag då inte alltid.
Men om ni ursäktar mig, hunger games boken är bredvid mig här så tror att jag bör öppna den typ nu så jag kommer någonstans *A*

ALLTSÅ THIS BILD ÄR JUST SO KAWAII-DESUUU-CHAAAAN

I AM NOT A LOLICON MEN GARRY X IB MÅSTE VÄL ÄNDÅ VARA ETT OTP ;U;

DE ÄR SÅ PERFEKTA TILLSAMMANS OCH MIN KÄRLEK FÖR GARRY ÄR FAR 2 BIG OCH HELA IB FANDOMEN ÄR HELT PURE PERFEKTION AV EN VÄLDIGT HÖG NIVÅ FÖR GOSH I JUST LOVE THIS ;W;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards