❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

THORMAID WANNA BE PART OF YOUR WORLD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 mars 2016 21:57

OH GOSH HAR NI NÅGONSIN TÄNKT TANKEN THOR (MARVEL) SJUNGA PÅ " PART OF YOUR WORLD/HELA MIN VÄRLD OCH BARA SIMMA OMKRING DÄR SOM AREL?
INTE JAG HELLER, FÖRREN DEN HÄR BILDEN GAV MIG INSPERATION TILL ATT PÅ BÖRJA EN BRUTAL FANFIC OF THE LITTLE THORMAID xD

Omg plz forgive me Thor.
Det var teater idag och WDLJXBQSLJXQSLJXB VI FICK VÅRA ROLLER TILL TEATERN VI SKA VISA FÖR BARN UNDER 5-10 ÅR oWo
Vi ska ju spela upp en teater för de lite mindre barnen för vi fick förfrågan och det kommer handla om känslor och färger, en kille ska börja i en ny klass och då så kommer han få en massa olika känlsor som vi ska spela c8
LIKE INSIDAN UT OM NI HAR SÄTT DEN, IT IS REALLY ALIKE~!
OCH JAG SKA SPELA ROLLEN NERVÖS OCH VARA HELT GRÖN cx
Alla känslor ska ha en viss färg, kärlek rött, sorg blå, orolig orange, och så blev jag nervositet och ska klä mig helt grönt C:
BUT JAG FICK EN TILL ROLL ;u;
Well, kanske inte den trevligaste men jag ska vara en elak person som denna killen möter på rasten och då kommer känslorna orolig och rädd in som andra personer ska spela~!
SÅ TVÅ ROLLER, NERVOSITET OCH EN ELAK PERSON I'M SO TAGGAD C:<
...
OH SHITO KLOCKAN ÄR VÄL BARA FÖR MYCKET RIGHT NOW

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards