❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2016 19:18

I CAN'T BELIEVE IT

JAG KAN SERIÖST INTE DET
THE FANTASIA ARC
DET TOG FUSHU TYP ETT HALVÅR THIS SHIT
LIKE JAG BÖRJADE FÖRRA SOMMARLOVET FÖR TRODDE DÅ ATT DEN SKULLE BLI EN SÅDAN SOMMAR SERIE PÅ BLOGGEN MEN JAG MÅSTE BARA FÅ ETT PRIS PÅ MITT "ACK JAG GÖR DET IMORGON"
OCH NU ÄR DET ÖVER

JAG HAR LAGT NER SÅ OERHÖRT MYCKET TID PÅ DE SENASTE KAPITLEN OCH AGAJSNKAJSKAJSKAS ;A;

Och nu nästa fredag så ska jag fixa ett friday special inlägg OMG MINNS ENS NÅGON HERE FS INLÄGGEN DET VAR JU EVIGHETER SEEEEEDAAAAAAAAAAN O^O
I have actually missed friday special inläggen >->
Personligen, så är jag väl rätt nöjd med Fantasia, en riktigt hård nött att bita men tycker ändå att Pyon är ju vår maskot here on this väderlösa blogg och så hela denna idéen med Pyon's revolution är ju så flummig så det passar in here on this blogg I think c8
Senare ville jag ju göra ett stort projekt för bloggen när den fyllde 2 år och som ett tack till er läsare -3-
Om ni vill läsa igenom hela FANTASIA arc utan att vänta nästa vecka på ett nytt kapitel eller bara läsa igenom allt så att man hänger med bättre så är länken here på första sidan och så har jag redigerat så det är bara klicka på " NEXT " så kommer ni fram till nästa sida cx
http://sandrai.bloggplatsen.se/2016/01/01/11243295-the-fantasia-arc-1-10/

Sådär jomen ja vad tyckte ni om denna idéen då~? owo

Skulle ni vilja ha fler sådana kapitel på bloggen med olika ARC?
Och vad tyckte ni om fantasia, var den för flummig, bra story or just wut is this, var det irriterade att vänta så länge på nästa kapitel~?
Släng in en kommentar med er åsikt om de THE FANTASIA ARC och vad ni tyckte och lite allt möjligt cuz om man har jobbat ett bra tag med detta så vill man ju veta om det var värt det och om ni tyckte om det eller inte =w=
Jomen dåså, tackar för mig och vi ses imorgon med ett inlägg förhoppningsvis fullt med Ikea och randomness c8



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards