❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 1 mars 2016

Sherlock fandom

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 mars 2016 21:53

Sherlock Holmes BBC serien.
Är perfekt.
Det ända som är kvar nu är julspecialen.
Och sedan, januari 2017 kommer säsong 4.
" much more darker, his family "
" The fans Will be crazy over season 5 and the waiting game gonna be horrible "
Fråga inte ens hur jag kommer att överleva det här.
I join the sherlock Holmes fandom.
I'm ready to sacrifice myself.
To this perfection.
I just love it.

 
 
Ingen bild

Anonyma Cosplayern *O*/ ~~~

2 mars 2016 12:42

Sandra-sama, kommer du ihåg att jag nämde för länge länge sedan att Mizaki har gjort en Sherlock Holmes anime där alla ser ut som hundar? Eftersom du har en Sherlock period just nu, kanske stunden är kommen att se den! Den är 26 episoder lång och det är ett nytt mysterium varje episod och det är of course alltid Moriarty som ligger bakom det. men den är rätt charmig ändå och man fattar tycke för karaktärerna, och att det finns mängder av poliser som i alla jakt scener hänger fast i luft skepp och gör helt galna grejer. Första episoden är dock rätt dålig, så det är värt att läsa igenom vilken episod som du tycker låter mest spännande på wikipedias lista av episoderna och vad de handlar om: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sherlock_Hound

Serien finns att kolla på kissanime (som är en av de bästa sidorna att kolla anime på!) här är länken:
https://kissanime.to/Anime/Meitantei-Holmeslängre

Tänkte att det skulle kunna vara till hjälp när du har sett klart på BBC Sherlock och inte vet vad du ska göra med ditt liv längre ^w^ och för din överlevnad OwO

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 mars 2016 21:18

JA JUST OML HOW KAN JAG FORGET SOMETHING SO VIKTIGT OMG FORGIVE ME ANONYMA-COSPLAYERS-HIME-SAMAAAAAAAAA ( ; A ; ) /~~~
NOW I REMEMBER OCH GOSH DETTA ÄR NOG DET ÄNDA SOM KAN RÄDDA MIG NOW EFTER ATT HA AVSLUTAT SHERLOCK BBC SERIEN MIZAKI IS HOLDNING MAH LIFE AGAIN *^*
För tillfället kollar jag på Wallflower men det är en sådan anime som man kan kolla lite då och då på så kan pausa den och herrejösses jag kollar så gärna på sherlock hound för det låter ju så fabulöst med att allt sker på luft skepp för det är ju Mizaki stilen ;;u;;
Tack för att du sa till om de första episoderna~! *Q* Ibland så kan det vara att man ser på några ep och så ger man upp men egentligen så blir den senare bättre och då missar man ju så sjukt mycket ;^;
OH YEAAAAAAAH KISSANIME FTW BROOOO ARIGATO FÖR LÄNKEN I'M SO READY c8

Alltså din underbara fabulösa varelse why Aru so perfect oWo
U are literally min lifesaver 120%
Let the Sherlock God bless you.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards