❀ DiDi ❀

Alla inlägg under februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 februari 2016 20:13

OH GOSH BER OM URSÄKT MEN BÖR DRA KIND OF NU OCH SÄTTA MIG OCH MÅLA PÅ FANTASIA DÅ NÄR NÄSTA KAPITEL KOMMER UT IMO OCH HAR INTE KOMMIT NÅGON VART 

MEN JAG LÄMNAER ER HÄR MED DANCING SPIDERMAN
SÄTT PÅ VILKEN LÅT SOM HELST
THIS
HAN KOMMER ATT SLÅ SPIKEN FASG PÅ ALLA MOVES TIDIGARE ELLER SENARE
HAR FÖRSÖKT LITE FÖR LÄNGE MED DETTA MEN WELL, SPIDERMAN SLÅR IT ALL
förmodlingsvis så är deadpool där i bakgrunden och bara dreglar över honom jag shippar dessa för mycket

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 februari 2016 21:27

Hejsan hoppsan frallerala jag är så trött på allt
Vill inte ens nämna skolan.
Men vi hade teater idag och som vanligt lyckas de lysa upp mina dagar och putta undan allt som är förj****gt vilket jag tycker är rent ut sagt magi.
Vi blev indelade i grupper och höll på med en sak, och för att säga det kort och gott så skulle jag vara en bebis vilket gav mig en aning struggle och en massa skratt med vår ledare Linnea cx
Det var så här att jag planerade att klä ut mig till en bebis så att vi hade mer feelings i det hela och så hittade Linnea en rosa fluffig tjocktröja som var ett tydligt måste ha på mig.
Well.
När man såg att det var en hel dräkt med svans i bak kom ju olika tankar in.
Plötsligt så mindes Linnea den och sa att det var Nasse i nalle Puh, en liten rosa dräkt som de mindre grupperna hade någon gång och det beskriver en hel del av den struggle jag hade när jag skulle sätta på mig den, maybe några storlekar för små =w=
Jag var tvungen att börja ryggen i 90 grader för om jag sträckte mig så skulle det bli hål i ryggen och vid midjan vilket måste ha sett extremt failat ut cx
Ååååh så hittade vi gula öron som blev ett måste det med och en vit nalle Björn i handen.
Kände mig extremt kawaii faktisk.
INNAN JAG FICK REDA PÅ ATT DESSA KANIN ÖRON VAR INTE PÅ ETT DIADEM BARA KARDBORREBAND
NI VET SÅDANA ATT ENA SIDAN SOM ÄR FLUFFIG OCH LURVIG OCH DEN ANDRA SIDAN ÄR TAGGIG
OCH JAG HADE DEN JU I HÅRET
GOSH VAD DEN SATT FAST I MITT HÅR KÄNDE HUR JAG SAKTA BÖRJADE BLI FLINTSKALLIG NÄR SKRATTANDE LINNEA FÖRSÖKTE DRA UR DEN UR MITT HÅR DÄR SOM ÄNDÅ PÅ SÄTT OCH VISS LYCKADES GÖRA DET SÅ OSMÄRTANDE SOM MÖJLIGT c'8
ACK, BORDE HA TAGIT EN SELFIE D:<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 februari 2016 21:37

GOSH HUR ÄR DET MÖJLIGT ATT JAG VARJE ÅR PÅ MIN FÖDELSEDAG LYCKAS GRÅTA
DENNA GÅNGEN VAR DET INTE FÖR ATT MITT SKÅP VAR SÅ FINT
MEN DET VAR JU ÄNDÅ HELT FABULÖST LIKE LOOK AT THIS
EN MASSA SÖTA LAPPAR OM MIG OCH AMANDAS MÄSTERVERK

JAG HADE SÅ MÅNGA FEELS NÄR JAG KOM IN I KLASSRUMMET OCH SÅ SKULLE ALLA SJUNGA FÖR MIG OCH JAG BARA NEJ
INTE NU
VÄNTA
Såklart lade ingen märke till min feels attack inombords så ofc så fylldes tårarna med sådant som man kallar vatten
Det är inte vatten säkert
Men vi kallar de det
För tårar låter ju så dramatiskt
MEN DET VAR SÅ TREVLIGT MED ALLA GRATULATIONER OCH ALDRIG HADE JAG FÅTT SÅ MÅNGA NOTISER PÅ EN OCH SAMMMA DAG MAN BARA LNXBALNXBOWDXBD ;; u ;;
Sedan så går ju befolkningen runt och bara " Så Sandra, hur köns det att vara 15 år, oWo" " Känns det bra Sandra nu som en 15 åring? ^^ "

Well
Ser ingen skillnad
Lika kort som vanligt, Disney och enhörning runt omkring mig och sminkbordet övergivet som vanligt.
Beklagar, ingen skillnad än bro.
Med det var jätte kul och kom hem och gosade med familjen där jag fick ännu ett par enhörning tofflor, exakt samma för såklart lyckades föräldrarna köpa samtidigt samma tofflor i samma affär, vilket bara innebar att vart jag nu än är så kommer rengbågen som enhörnings tofflorna ger ut sig vara everywhere c8
Även en enorm tavla med en gammal dags Mimmi på hängdes upp i rummet vilket bara innebär att jag helt ärligt kan säga att jag har det mest fabulösaste rummet ever.
MEN DÅSÅ FLUMMRAR DENNA 15 ÅRIGA KVINNAN UR BLOGGEN OCH VIDARE TILL ALLA DESSA SOCIALA MEDIER SOM JAG MÅSTE SVARA PÅ KOMMENTARER OCH GRATULATIONER ;; u ;;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 februari 2016 19:08

Det är bara att börja inlägget med någon gif istället för att faila ännu en gång göra en fabulöst och cool intro som jag alltid viljat göra i mina år.

Och som ni ser har inga framgångar visat resultat än.
Idag fick jag ett vykort från Polen med gratulationer och man bara AWWWWWWW GUYS ;; u ;;
Man bli ju så glad när man ser brevet i brevlådan och att det inte är från tandläkaren eller från biblioteket att man bör ge tillbaka böckerna kind of now bara ett trevligt och hjärt vänligt brev ;W;
Kan knappast believe att det är min sista dag som fjortis, or well har aldrig varit en fjortis för har inte haft möjligheten *host**host*fandoms*host*, har känt mig som en unitato och om jag får säga mitt är det väldigt unikt.


Btw, this is wery important.
Fick nyss veta att Nao-chan är inne i RPG
Like, man är inte forever alone.
Vad mer kan göra människan gladare än detta.
all the hail to Nao-chan
Och till sherlock Holmes som jag ska smyga iväg och se på nu.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards