❀ DiDi ❀

Alla inlägg under februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 februari 2016 21:29

ALRIGHT IMORGON ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG

OCH ALLA BARA OMFG
MEN VET NI VAD
För mig finns det inte längre något som kallas " alla hjärtans dag"
Från förra året raderade jag ur alla kalender denna dagen.
och det förblir så.
Den 14 feb läste jag ut Harry potter
Ouch
All the feels

MEN JAG HAR VARIT I DESSA SKOR 

FOREVER ALONE DAGEN
OCH HAR FORTFARANDE SAMMA STORLEK
SÅ LÅT MIG PRESENTERA
HUR MAN ÖVERLEVER ALLA HJÄRTANS DAG

Undervik alla sociala medier, Facebook, instagram , Snapchat, ask och allt sådant.

Det är där alla potatisarna gömmer sig och lägger ut sina mysi mysi bilder puss puss och allt sådant.
Just ignorera it.
Göm dom apparna längst bak, kolla inte på dom, tänk inte på dom.
Du kommer tacka mig senare.

Begrav dig i all choklad u have och glass, jordgubbmjölk och pizza.
De finns alltid vid din sida

Kolla på någon film, om du är en riktigt hater rekommenderar jag någon tragiskt kärleks film där alla dör och olyckligt slut. 

Om du inte är en sådan hater så kan du utmana dig på någon Disney eller pixar film, valet är ditt om du kör på någon hardcore kärleks prinsessa å prins film eller något like upp eller modig c8
Eller kör bara på Netflix.
Bara va försiktigt med vilken film du väljer bro.

Lyssna på hårdrock eller rock cx

Like så många mästerverk det finns på alla möjliga språk *^*
Eller så gör du ditt bästa och försöker glömma av dagen.
vakna som en normal människa, avsluta dagen som en normal människa. Don't let anything struggle you, live you life, haters gonna hate, lovers gonna love and potatoe gonna potate c:<   

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 februari 2016 19:46

Vi träffades i Polen, i en liten affär.

Det räkte med en enkel ögonkontakt
Det var så självklart
We were meant to be togheter
Men ödet skillde oss
mer än ett halvår har jag letat efter dig
Bland hyllorna, under hyllorna, bredvid hyllorna och i hyllorna
Sopptunnan, kylskåpet, skickar mail till alla möjliga mejeri företag
Jag har letat överallt efter dig
Och du efter mig
Men sakta dog hoppet och blev bara en dröm
Men då såg jag dig där
Och du såg mig
Samma känslor
Samma glädje
Samma värme i hjärtat
Du är mitt allt
Now, I don't have any regrets

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 februari 2016 21:46

 ffs först matte prov på morgon i 2 timmar sedan direkt efter religion prov i 55 min och så sitter varelsen här med så enormt lite tagning för vinter dagen imorgon med skidskor på morgonen och bowling senare 

Ursäkta, innan allt ska det visst bli en 45 min promenad i detta slaskiga oerhörda omogna päron pudding vackra vädret c:
OCH INTE NOG MED DET KÄNNS DET SOM ALL MAH FANDOMS ARE ANFALLER ME
HUNGERGAMES SKIKER VID NATTBORDET OCH STALKAR MIG I DRÖMMARNA
BÖR INTE ENS VARA INNE PÅ YT FÖR ALL THE RPG WALKTROUGH OR HUR MAN STAVAR THAT VÄNTAR DÄR I HÖRNET OCH ÄR BERÄDDA ATT DYKA UPP OCH DRA NER MIG IN THE NEVER ENDLESS FANDOM
SHERLOCK HOLMES ÄR JU BAKOM MIN RYGG OCH BARA LEER
FÖR VI BÅDA VET VAD SOM KOMMER HÄNDA
MANGA ÄR VÄL PRECIS PÅ GRÄNSEN INNAN JAG BARA STOPPAR LIVET OCH KÖR EN MARATON GENOM ALLT
ANIME DESSVÄRRE HAR NOG PAXAT HELA SPORTLOVET
SAGAN OM RINGEN VÄNTAR FORTFARANDE OCH ALLA NYA ANIMES SKA UNDERSÖKAS OCH FIXA EN LISTA PÅ VILKA JAG SKA FÖLJA OCHOCHOCH KDBXVJKDSHXÖKJDSBXÖJKSDBCKÖJAWDCB 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 februari 2016 20:17

JAG SÅG DETTA

JOMEN ÄR INTE 210% SÄKER FÖR DET KUNDE JU VARA EN AV MINA FANTASI FYLLDA TANKAR FLYGANDE OMKRING 

MEN JAG LÄSTE NOG TEXTEN MINST 5 GÅNGER OM OCH OM

GRÄT LIKA MYCKET VARJE GÅNG

FFS LÅT OSS HOPPAS ATT DEN DÄR SKÅDESPELAREN SOM LÄGGER TILL RÖSTEN INTE SPIKAR IN JÄRNSPIKEN FULLT IN I VÄGGEN GENOM SIN TUMME ATT DET BARA BLIR EN FAIL BARA ATT MÄNNIKSAN KAN HA LITE FEELS I ALLT THIS

ALLA BLECKMOSSARE DÄR UTE

NOW IT IS OUR TIME TO SHINE

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2938&grupp=21081&artikel=6362202

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 februari 2016 18:15

KDBKWDBKPCFBKCFENCKPWPNWÖMXNWÖKXNWFKÖ NFEÖKCBEFKCNWFXNÖKEFNCÖWDKCNNNWFKÖCNWDMNCFWKNCÖWFK
BCWKFXNÖKWFCBWFKNXQDCNFWÖKCBWFPKC MIN FLUMMIGHET NÅDDE VARNING NIVÅN IGÅR OCH IDAG PÅ MORGONEN
VI HAR TVÅ MYCKET SKADADE MÄNNISKOR
OCH EN HEL DEL SKADADE NU PÅ MORGONEN
FÖR LIKE NI VET TOKYO GHOUL OCH SÅDANA ANIME DÄR NÅGOT FREAKING TAR ÖVER MÄNNISKAN NEJMEN SKULLE BARA PASSA HELT PERFEKT IN THERE
jomen jag skulle träna på matte provet
det började så.
Innan jag var bara tvungen att ringla någon och försöka med den där " hello, it's me"
Men använde istället i spelning och skickade till Carro
Livets misstag
JAG SKRATTADE SÅ IN I HELSIKE MYCKET JAG Sjöng BARA SÅ FAAAAAALSKT OCH FORTSÄTTA SPAMMA HENNE MED MInA FÖRDÄRVLIGTA COVERS OCH DET LÄT SÅ BEDRÖVLIGT OCH HADE OLIKA RÖSER OCH ALLT MÖJLIGT OCH TONER OCH JAG NEJMEN OK. KPDWN PKWDBXDW

och efter jag och Carro erkände för oss att vi skulle ta tag i våra lvi sms:ade mig Amanda och ofc
next offer

SEDAN SÅ FICK JAG SKRATTANFALL HEMMA AV ALLRA HÖGSTA GRAD OCH JAG KUNDE KNAPPAST GÅ VANLIGT OCH LÄT SOM OM DE VAR MINA SISTA ANDETAG OCH MAMMA OCH BROR Å PAPPA (hälsade) SOM VAR HEMMA HÖRDE MIG OCH FÖRSÖKTE IGNORERA SIN DOTTER SOM DE HÖRDE NERE SOM LÄGGER EN FÖRBANLESE PÅ ALLT LEVANDE OCH JAG VAR SÅ DÖENDE MEN SORGLIGT NOG DROG DETTA ÖVER TILL SKOLAN PÅ MORGONEN DÅ JAG FICK DETTA FLUMMIGHETS DAMPET
ALLA SERIÖST BAKADE UNDAN FRÅN MIG
FÖR INGEN TRODDE JU ATT MIN FLUMMIGHET KUNDE BLI SÅ ALLVARLIGT
OCH JAG BARA HEEEEELOOOOOOOOOOO FROOOOOOM THEEEEEE OTHER SIDEEEEEEE
Kommer aldrig kunna säga hello längre
Adele har förändrat mitt liv för evigt, detta är beviset
Klarar inte längre av att säga hello eller höra det förutom att påbörja låten.
Det är inte så att jag tyckte att den är så extremt bra heller eller jag gillar så mycket Adele, det är bara att den väcker min flummiga sida till liv.
Like.
HELLO FROM THE FLUMMIGA SIDAAAAAAAAAAAAAN, HOPPAS DU HARE BRA DÄR DIN KROKODIL DELFIN 8D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 februari 2016 18:59

ALLTSÅ KAN VI BARA SÄGA DETTA EN GÅNG FÖR ALLA
HUR JÄKLAS CREEPY DEN DÄR RED EYE DOCKAN EGENTLIGEN ÄR
OCH HUR SYND DET ÄR OM GARRY
MINNS NÄR JAG BARA SATT DÄR OCH BLEV SERIÖST VETTSKRÄMD AV DEN DÄR HESMAK VARELSEN
DET VAR RENT UT SAGT CREEPY
Now I know att detta är Ib och det kanske inte är den mest läskigaste RPG spelet, like it moves och paranoiac var ju...hade ju problem med att somna kan man väl erkänna.

OCH GARRY BAA FUSHU YOU LEAVE ME BEEEEEE D':

#garrytrying2bebadass

FFS OCH DET DÄR DOCK RUMMET BAR JU FÖRDÄRVLIGT

DKOQNXWDOKXN MEN DEN SCENEN NÄR BARA IB SLAPPED GARRY IN THE FACE OCH KRAMADE OM HONOM SEDAN VAR JU TYP SHIP TOP NOCH
MEN NOW
HUR KAN DET KOMMA SIG ATT THIS SHIT HAMNADE I MIN KLOTTER BOK

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 februari 2016 20:18

Nejmen alltså gosh ni skulle bara se vad Amanda och Caroline gjorde till mig igår ;;u;;

They like seriosly make me cri cirka 8 gånger no-stop
Vi åt pizza igår och fick en liten lapp från en duva att jag skulle gå till Ica och vänta där och helt random dök Amandas pojkvän upp och tvingade mig sätta sig i hans Epa eller apa E-traktor something som är bedrövligt.
Förlåt men herrejösses vad den ser ut
Och då åkte vi runt till ingenstans och jag hade en sådan panik.
För alltså när det kommer till Amanda och Carro kan de kind of göra everything dessa människor.
Så då trodde jag att de skulle shippa mig med någon främling.
Alltså de pratar ju med så många utomjordingar på Skype och KIK så Gud vet vad hur de försöker shippa ihop mig med kind of vemsomhelst.
Och så minns jag Amanda skrämma livet ur mig med sin " Sandra, gillar du dubbel dejt, drömkille, bowling dejt och att hon hittat någon som hat en sådan stil som jag"
Man bara är där
Amanda, snälla rara gumman vad håller du på med.
Så trodde seriöst på fullaste allvar att de försökte shippa ihop mig med någon av deras miljontals kontakter de har för när jag gick ut ur pizzerian står tre killar där och jag bara kolla på marken och slumrade iväg som om det vore en hel vanlig dag med paniken i hälarna.
OCH SÅ NÄR JAG SATT DÄR I EPAN SÅ VINKADE EN FRÄMLING PÅ MIG OCH JAG BARA JAG ÄR SÅ DÖD

Visst har jag en fantastisk trust om mah friends att de vet min blyghet och allt möjligt och att de ändå skulle sätta mig i denna knipan

När jag berättade detta för dom så fall dom i en oändligt skrattanfall xD
FÖR EFTER ATT MAN BARA ÅKT I DEN DÄR SÅ BAD HAN MIG ATT BLUNDA OCH JAG BARA I DON'T WANNA SEE
OCH SÅ ÄR AMANDA OCH CARRO DÄR VID EN PLATS SOM JAG LÄRDE MIG ATT CYKLA OCH DET FANNS EN BÄNK DÄR
FULLT MED ROSA BALLONGER OCH DISNEY MUSIK HÖRDES 
OCH SÅ DENNA FRÄMLINGEN SPANG FRAM OCH ÖPPNADE DÖRREN
DOCK
SÅ VAR DETTA JU INTE EN FRÄMLING FÖR DENNA MÄNNISKAN GÅR JU I MIN KLASS BARA I DEN ANDRA OCH JAG HÖRDE SÅ MÅNGA GÅNGER ATT AMANDAS POJKVÄN OCH HAN SKULLE VARA IDAG OCH DEN DÄR FRÄMLINGEN KÄNDE JAG JU xD
BARA JAG KÄNDE INTE IGEN HONOM NÄR HAN VINKADE 
OCH HAN SKULLE ABRA HJÄLPA TILL MED DEKORERA ALLT
OCH DESSA ÄKTA FRÄMLINGAR VAR JU DESSA KILLAR I PIZZERIAN SOM INGEN AV OSS KÄNDE, ELLER JAO DE GICK I VÅR SKOLA MEN OMFG VAD TÄNKTE JAG PÅ xD
Så kortfattat så var det där med en Shipping bara min panik vad Amanda och Carro höll på med bakom min rygg
Vänskap 110% alltså xDDDDDDDDDDDD


JOMEN GOOOOOOOOSH DE HADE BAKAT EN TÅRTA MED EN PRINSESSA AND THEN JUST LIKE " VÅR PRINSESSA" OCH OCH OCH GOOOSH VAD JAG GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT FFS VARFÖR ÄR JAG SÅ KÄNSLIG

OCH SÅ KOM DESSA MÄNNISKOR MED EN VIDEO SOM DE VISADE MED DE FULASTE AV FULASTE SELFIN AV MIG OCH JAG BARA OML VAD JAG GRÄT

OCH SÅ FICK JAG
I CANT I JUST CANTXSOKNCXSKÖNXSXÖKCNKÖFCNKSFÖCNS

i gotta cri

Och och och i can't SPEAK vi sovde över och så mysigt och gosiga det var nejmen för ni minns att jag och Amanda hade ju en sådan sleepover over för Carro en sådan fira fira Carro födelsedag i smyg och så kommer man där med suprise motherfufuni din tur >:D

Tror att Amanda och Carro fick en aning panik när jag satt där och skakade och grät och kramade kanske om dom, ströp dom kanske är rättare ordet för like OML det var bara det sötaste av det sötasteeeeeeeee kawaiiiii desuuuuuu ;;U;;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards