❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 29 februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 februari 2016 21:40

Idag är det den 29 februari en dag som bara existerar var fjärde år.

Woash idag så ska man då göra ett bra inlägg men om denna dagen inte existeras så betyder det att detta inlägget heller inte kommer göra det vilket kommer leda till att min tid som jag använder för att pressa ner varje bokstav i tangentbordet och försöker göra ett nyttigt mening av det kommer bli som kallad enligt individerna en förlust och meningslöst.
Jag kollade på sherlock Holm.
Säsong 3 avsnitt 2.
Sista avsnittet imorgon som är på Netflix senare blir det dreamfilm säsong 4 och längre fram än det vågar jag inte ens tänka nejmen vad ska jag ta mig till.
WELL WELL WELL VI KAN KOMMA FRAM TILL ATT SHERLOCK HOLM FÖRBLIR EN STOR FANDOM IN MAH KOKORO YESAH

HUNGERSPELEN är bredvid mig och samlar damm på grund av detta och ja kanske en aning obekvämt att någon siktar en pil bakom ens rygg för när jag har vänt mig från sherlock så kommer hungergames stå där med pilen i bågen och sikta på mig and I'm not gonna be ready~~~~~~

Lite anime now men däremot läste jag igår nya uppetades på manga, Kamisama hajimemashita och kimi ni todoke gjorde mig blinda när jag såg de nya kapitlen, like oml de har fått nya kapitel.
Här skulle ordet bättre nu än aldrig passa in men herrejösses I don't even know så länge man har väntat på kimi ni todoke så blir man väl tvungen att läsa igenom hälften av den så att man färskar upp minnet I got that feeling >->
WELL WELL WELL SOM SAGT ÄR DET SKOTT DAG OR SOMETHING SÅ JUST I BE HERE LIKE NOTHING HAD HAPPEND MAH ENGLISH GRAMMAR IS TERRIBLE BUT WELL WELL WELL HEJSANSVEJSAN c8



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards