❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 24 februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 februari 2016 21:58

Sista ep i säsong 2 och jag bara satt där i soffan med panikslagen bror och min mamma på var sin sida som typ skrattade och visste inte vad de skulle göra när en stackars varelse i soffan där grät non-stop för jag bör berätta detta för er, man säger ibland att människan cri men man gör det inte, man skriver cri för att verkligen förtydliga sina feels men alltså denna flickan där i soffan grät så oerhört mycket inte ens någon MARVEL film lyckades ge henne så många teardrops.

Om denna flickan lever?
Lite osäker där.
ALLTSÅ JAG VET JU ATT HAN SKULLE ÖVERLEVA OCH EVERYTHING FÖR MAN DÖDAR JU INTE GÅSEN SOM LÄGGER GULDÄGGEN LIKE MEN ALLTSÅ DET GJORD EAÅ NPAZJBCDALJBCOJSDBCOJWDVXOJADBOJXQDBJOXQBDX JAG ALLTSÅ DETTA ÄR MINA FEELS SOM JAG FÖRSÖKER BRSKRIVA NOW DETTA ÄR RAKT FROM MITT HJÄRTA SOM JAG SKRIVER DETTA
NÄR HAN BARA OCH WATSON BARA NEJ, LUGNA NER DIG BRO FRICKING BAE JUST HUR SKA JAG LYCKAS SKRIVA NER ALLA MAH FEELS UTAN ATT SPOLIA NÅGOT NEJ
JAG GRÄT JÄTTE MYCKET
DET VAR EN EXTREM KÄNLIG STUND RIGHT THERE
Usch fy nää nu byter vi tema men lugnt detta kommer tillbaka bro.



 

Är det bara mina händer som är som sandpapper av allra högsta grad >->
OCH VA FASIKEN JOMEN DÅSÅ ANVÄND KRÄM
JOMEN VAD TROR DU HAR TYP LAGT PÅ REJÄLT MYCKET KRÄM OCH OM JAG FÅR EN SÅDAN ORD HEJSAN KVINNA FETA HÄNDER DU HAR
WELL ANVÄNDER NÅGRA HEKTON KRÄM PÅ DOM VETTU 
LIKE JAG ANVÄNDER JU TJOCK KRÄM FÖR MER ÄN 20 KR MEN ÄNDÅ SÅ KAN MAN TYP BLANDA IHOP MINA HÄNDER MED ETT GROVT SANDPAPPER OCH ANTAR FAKTIS ATT DE SKULLE FUNKA LIKA BRA o^o
Alltså älskar människor som har typ len hud OWO
omglåterinteallskonstigtnejdå
Man bara går runt och klappar på dom och så kommer man där som en kaktus och literally ingen vill krama dig like forever alone or wut i just gonna cri in A hörn.
Men de vill kanske inte hug me för att jag är en aning creepy när man är där och klappar och gosar sönder människan jomen det är ju en bra anledning att backa undan från varelsen, skulle nog ha gjort samma sak bara wut are u doing sweetheart o-o'



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards