❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 23 februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 februari 2016 17:50

Usch fy första lektionen och jag kände hur huvudet och nacken börjar värka helt random och tänka sig att det skulle släpa på mig till nu och det ser inte ut att släppa heller .-.
Lite stuggel när med släppa och släpa gosh svenska bro.
Like det var verkligen tyst och skönt idag i klassrummet cuz alla lärare får ju dampryck på vår klass men idag så lyckades vi hyfsat bra men I dunno någon förbannelse la matten över mig på morgonen och uguu >->
Känns rätt hopplöst att blogga idag för det kommer bara bli en trist vanligt boring inlägg hur mycket jag än anstränger mig att flumma till och fabulösa till or fangilra till o^o
Jag har ju saker att skriva om, some fail här och där, sherlock holm och även så var ett inlägg önskat med Niko mah doggie och kristallklart vill jag ju göra dessa inlägg brp so just waito everything Will come uwu



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards