❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 22 februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 februari 2016 19:26

ALRIGHT DENNA VECKAN KOMMER BLI SÅ FÖRBANNAT JOBBIG KÄNNER JAG OCH USCH NÄÄ
Det är denna veckan vi ska flytta, den 26 har vi lov att flytta in i huset alltså jag klarar bara inte av att tänka på det under lektionstid för det blir så jobbig och jag blir så spänd och kan inte koncentrera mig like fushu också ;-;
Men det är såhär då för er som har missat eller inte hänger med~
Mina föräldrar har då gjort slut vilket var typ det sämsta som kunde hända i mitt liv or när jag var liten var detta rena mardrömmen men nu så har det blivit en aning bättre hemma måste jag erkänna men jag vill bara inte prata om det.
Och pappa har då en ny tjej och låt mig påpeka att hon är ju jätte trevlig och allt och då så ska de flytta ihop för min pappa bor än så länge i en lägenhet och det är nu på fredagen de har lov att flytta in i huset så då kommer jag vara mycket mera med pappa denna veckan antar jag för att hjälpa till med allt.
Hon har redan två barn, två killar en på 5 år och den andra på 9 år...I think o-o
Och då kommer vi alla leva tillsammans då, när jag är hos pappa och det är varannan helg och varje onsdag ( pga teatern ) och när jag menar alla är det då 6 st, jag, min bror, pappa och hans tjej och hennes två pojkar.
Personlingen, så känner jag min typ helt vilse och har fortfarande svårt att hänga med vad som enhetlighet händer just nu i mitt liv och vilken förändring detta kommer egentligen att bli och hur mycket detta kommer påverka mitt liv.
Det känd bara så...konstigt antar jag.
AW SHITO DET ÄR VERKLIGEN INTE MIN STIL ATT SKRIVA LIKE THIS ;^;
NEJMEN VET NI VAD DETTA SKULLE BLI ETT TREVLIGT INLÄGG MEN ANTAR ATT DET DÄR TREVLIGARE INLÄGGET FÅR VÄNTA TILL SENARE I VECKAN FÖR NOW SKA JAG KOLLA PÅ SHERLOCK HOLMES DO I GONNA SURVIVE I DON'T THINK SO C':



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards