❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 18 februari 2016

WAIT WUT OH NOPE NOPE I GOTTA GO

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 februari 2016 19:26

Alright kan meddela att jag har sätt klart en 10 ep bittersweet anime med namnet Inari konkon or something, och well en sådan shoujo anime med supernatural, yeash that fox spirit God och alla gudar hejsan hoppsan och en massa drama orkar inte skriva handlingen men själv tycker jag att animen var ok, man fick vad man förväntat sig kan man säga~ uwu

Så vill ni bara kolla på en klassisk kärleks drama shoujo och att ta kol på tiden så är väl detta ett förslag o^o
MEN JAG FICK EN HEL DEL DAMPRYCK OXÅ OCH LIKE THIS MOMENT OMFG
BRO, DÄR GICK GRÄNSEN ÖVER FÄRSK POTATIS TILL RUTTEN POTATIS

DENNA STACKARS FLICKAN SOM ÄR HUVUDKARAKTÄREN, INARI HADE TRAMPAT FEL OCH OM JAG HADE TRAMPAT FEL OCH MIN CRUSH VORE BREDVID MIG SÅ VORE DET JU URGULLIT ATT HAN VILLE HJÄLPA MIG UPP MED DEN DÄR CUZ U ARE A GIRL

senare så fick jag rysningar över hela kroppen

Bro, wut is this.
Yandere-chan simulation 
oml i even can't

O- O-OCH SENPAI ALLTSÅ FY FASIKEN DE ÄR JU SAMMA PERSON BARA I ANIME FORMAT I SWEAR

LIKE LOOK AT THIS

 

Och Inari kanske inte är så lik yandere-chan...

Or wait.

 

Det var inget

Inari kon kon är en anime av Yandere-simulation, detta är inte längre en sweet shoujo naaaw söta du anime bara en dark Gore anime.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards