❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 februari 2016 20:03

   

JAG VAR TVUNGEN
NU FICK DET RÄCKA
JAG LA SERIÖST EN FÖRBANLESE ÖVER MIG SJÄLV
JAG BLEV KLAR MED ALLA SIDOR AV PYON REVOLUTION
nu återstår bara att färglägga de som är kvar för bara skissen är klar fushu
men vet ni vad
Det är inget att skryta om så länge jag har hållit på nejmen ni vill inte ens veta ignorera det där jag skrev raderaradera radera c:
OCH JAG HAR FORTFARANDE DENNA PRESSEN AV SKOLAN FÖR VI SKA SKRIVA DETEKTIV OCH JAG BÖR BÖRJA REDAN NOW FÖR NÄR JAG SKRIVER OKXBOKXBDSPKSNLKSXXNSLKXJSÖDKXJ JAG KOMMER ALDIRG NÅGONSTANS FÖR JAG SKRIVER UT ALLT OCH FÖRDRÖJER OCH RÖDA TRÅDEN PFFFT WUT INTE EN CHANS BRO


DET ÄR SÅ SOM DET VAR IGÅR TYP
JAG SKULLE BAKA EN KAKA
MEN SEDAN ( efter hälften av receptet ) MÄRKTE JAG ATT NÅGOT VAR SKUMT
KRISTALTKLART BLANDADE JAG IHOP TVÅ RECEPT I EN
DET VAR TVÅ RECEPT PÅ EN SIDA OCH I LITERALLY LYCKADES BLANDA IHOP DESSA INGREDIENSER OCH RECEPT
LIKE FÖRST KOLLADE JAG PÅ DET RECEPTET SOM JAG SKULLE GÖRA, 200 GRAM SMÖR OKOKOKOK SEDAN KOLLAR JAG IGEN 4 ÄGG OKOKOKOK SURE
6 DL SOCKER OCH HAVREGRYN
OKOKOKOK
....
människan läste igenom receptet och stackaren blev helt förvirad
100 gram smör...2 dl socker....inget havregryn...1 ägg...
Dåså 4 dl mer socker och 3 ägg för mycket och lite blandat smått och gott överallt
Did I flip the table?
pffft, ofc




| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards