❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 januari 2016 21:21

JAG SKULLE BLOGGA TIMMAR SEDAN MEN YOUTUBE TOG TAG I MIN VRIST OCH JAG STUKADE FOTEN OCH KUNDE INTE GÅ IVÄG, ÄR SÄKER PÅ ATT ALLA HAR HAFT DESSA FEELS VID YOUTUBE 

MAN VILL BARA SPINGA IVÄG MEN GOSH YOUTUBE ÄR SÅ SKRÄMMANDE D:<
LIKADANT IGÅR SÅ FICK JAG TYP SISTA SEKUNDEN FRAM ETT INLÄGG MEN GOSH MÅSTE NOG TA ÅT MIG NOW
Jomen tänkte att " klockan 21.00 läser jag hunger games" antar att jag får skjuta upp det likadant med att börja kolla på seraph of the end och att börja ta åt min RPG Horro fandom med några rysningar för alltså jag älskar den fandomen så mycket men ingen fattar vad jag skriver om så jao cx
Men det var ju lite synd det ja, plugga imorgon och måla serien för det är ju verkligen inte så att jag bör lägga till kol för att bli klar nejdå~ @-@
Btw, älskar verkligen hur min Spotify lista ser ut, helt perfekt.

 

HAHAHAHALNXHSOJXHSJOXHAHAHAHAAHAH OCH NÄR NÅGON BAA VAD LYSSNAR DU PÅ OCH MAN JOMEN WAIT JAG SÄTTE PÅ HÖGTALARE OCH DU FÅR LYSSNA 
OCH DE BARA NEJ DET BEHÖVS INT....
OCH MAN BARA

 

Det behövs visst din skitunge potatis kotlett 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards