❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 januari 2016 21:12

Vi börjar inlägget med att jag lever, tack den som frågar.

Gårdagen slog mig hårt men imorgon kommer det nog bli en aning värre då skolan börjar, låt oss bara ha en tyst minut.
Ack.
MED DETTA ÄR SÅ SÅ FÖRFÄRLIGT FÖR MITT SO PROV ENGELSKA/SVENSKA PROV HAR STALKAT MIG HELA JULLOVET OCH VARIT BAKOM MIN RYGG OCH FÖRSÖKTE SHAKE OFF DOM FÖR JAG VILL INTE FACE THE REALITY D:
DETTA ÄR JU BARA SÅ SORGLIGT ;; n ;;
Och att vakna klockan 7 är som ett dåligt skämt till mig, jag kommer vara så döende på morgonen och tror att jag ska vara trevlig till min framtida jag och bestäma vad jag ska ha på mig imorgon till skolan för kommer ju gråta framför garderoben #hardlife
Måste dock erkänna att jullovet har varit härligt, livlig men ändå har jag inte gjort något så värst nyttigt c:
Julen var ju extremt mysig även om jag var orolig om hur det skulle bli, och sedan så har jag ju målar rätt mycket till FANTASIA och läst igenom rätt mycket av hungergames böckerna också idag har jag kolat klart på alla special och filmen av blue exorcist och så bra den var c8
Bör nog skriva lite om den känner jag men det blir ju inte så ofta något av den saken men tanken är ju fin~
Jomen ska fortsätta och njuta av det sista som är kvar av dagen, bamse kramar C:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards