❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2016 21:11

Ni kommer nog inte believe mig MEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN SEDAN EVIGHETER HAR JAG FAKTIS RÄTT MÅNGA IDÉER VAD JAG KAN SKRIVA OM TILL BLOGGEN ;u;

Svårt att tro ja jag vet.
MEN INNAN JAG FLUMMAR IVÄG INLÄGGET FÖR MYCKET SOM JAG BRUKAR MÅSTE JAG BARA TACKA DENNA UNDERBARA PERSONEN, http://inknerd.blogg.se FÖR HERREJÖSSES JULIA DU ÄR JU BARA FÖR UNDERBAR
JUST LOOK AT THIS

 

FICK DEN SOM EN GRATTIS PÅ 2-ÅRS DAGEN OCH JAG ÄR LITERALLY IN TEARS
ARGFGFKNTGC TACK SÅ HIMMELENS MYCKET I LOVE IT ;u;
Det som nog mest värmer hjärtat hos mig och gör mig så glad måste definitivt vara fanarts, serier, digitala bilder, fina kommentarer som är just till mig, sådant som man har offrat sin precious tid till en sådan som jag c":
AKBDXKOBEXK JAG BLIR SÅ GLAD HAR ETT ALBUM SOM GLITTRAR SÅ MYCKET ALLT FRÅN VÄLDENS FINASTE KOMMENTARER FRÅN ER TILL BEDÅRANDE BILDER SOM NI HAR MÅLAT OCH SKICKAT IN PÅ MAILEN WAKABOFI ÄLSKAR ER SÅ MYCKET ;u;
Tycker faktist att vi kan avsluta inlägget här, detta förtjänar ett helt inlägg bara det ;3;
VET NI VAD SOM SKULLE PASSA NU
EN RIKTIG GRUPPKRAM
NAAAAW SÅ GULLIG DU ÄR FRAMFÖR SKRÄMNEN DÄR KOM HITT I GIVE U A HUG
(づ ̄ ³ ̄)づ

 

herrejösses låter ju som värsta psyko stalker now, hoppas jag inte ger er mardrömmar C:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards