❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 januari 2016 20:29

ALLTSÅ NÄÄ
JAG HAR BLIVIT FÖKYLD
UNDERBART, HELT UNDERBART EN VECKA LEDIGHET KVAR OCH JAG ÄR FÖRKYLD OCH ÄR TVUNGEN ATT ÄGNA MIN FRIHET TILL NÄSDUKAR OCH BARA UGUU
VA GLADA ATT NI KAN ANDAS NORMALT
MAN BÖR VARA SÅ TACKSAM ATT MAN KAN ANDAS UTAN NÅGRA BEKYMMER
Men dock är jag nästan never förkyld bara kanske 2 gånger per år och man har bättre ursäkter att kolla på animu men come on, jag vill bara bli frisk~
WAIT A SEC, KANSKE SÅ KOMMER FAMILJEN TYCKA SYND OM MIG OCH JAG FÅR BESTÄMA FILM
PDKWBPKWFPKWDBPCWKDDC OMG VAD SKA JAG VÄLJA
ROBIN HOOD ÄR JU SÅ BRA OCH DET VAR ETT TAG JAG SÅG DEN ;; u ;;
OR WAIT, BJÖRN BRÖDERNA ELLER NOTREDAME , DJUNGEL BOKEN SÅDANA ÄLDRE UNDERBARA FILMER ;;3;;
Well, för tillfället är jag mitt uppe på Ao No exorcist och gosh kommer ju se klart den när som helst och vad ska jag ta med till i livet då, I think läsa hunger games, SEDAN SÅ BÖRJAR JU VINTER SÄSONGEN FÖR ANIMES NÄR SOM HELST OCH JAG HAR INGEN ANIMG VAD JAG SKA FÖÖÖLJA D":
Jomen då kör vi min stil, låt det gå en eller två veckor och få se vilka anime som är mycket omtalade om och så hoppas vi in i tåget~
Typical me.
Juste har en fabulös idé med ett Disney inlägg fast kommer nog aldrig be av men tanken räknas ju cx
Usch börjar bli trött i huvud, puss puss vi ses baes~ c8

Så vackert i even can't



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards