❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 31 december 2015

2015- GOTT NYTT ÅR

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 december 2015 19:23

Omfg 2015 är snart slut and I just like mitt liv.
Detta året har definitivt varit det mest känslofullaste året ever like seriously, mer drama går det ju inte.
Allt från att åka till Polen och träffa släktingar efter 5 år till att föräldrarna skiljas ffs lugna mer dig livet.
Jag har fått nya vänner men har dock tappat en massvis men jag är nöjd som det är nu c8
Jag slutat i fotboll TACK OCH LOV ALLTSÅ NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG ÄR, ÖVERLYCKLIG ;u;
Förts var jag helt heartbroken nu är jag like omg hur kunde jag inte ha gjort det tidigare broooooooo
OCH SÅ HAR JAG BÖRJAT I TEATER
KCENJOXDENKOXENDOKXDJ TYP EN DRÖM SEDAN JAG VAR LITEN
MINNS BA HUR JAG OCH ROMEO JUST LIKE VI SKA BÖRJA I TEATER
romeodinsvikarevrfbörjadeduinteRIP
Har även haft min första föreställning #proud
Det bästa med året är nog resan till Polen C":
Det sämsta är nog det där med föräldrarna Ohmy minns den dagen och veckan jag fick reda på det helt jävla förstörd var jag.
BUT NOW 2016
HOLYSHIT
JAG KOMMER GÅ I 9:AN
OCH SÅ KOMMER MIN PANIKÅNGEST OM GYMNASIET
SEDAN SÅ SKA JAG HA SOMMARTEATER
OCH DEN 26 FEB SKA VI FLYTTA IN I PAPPAS OCH KARINS NYA HUS
JAG KOMMER BLI TYP EN SYSTER FÖR TVÅ POJKAR, 3-ÅR OCH 8-ÅR
ATTACK ON TITAN 2 KOMMER UT
Well, dåså detta kommer bli ett tufft år framför oss MEN HÄFTIGT OCH FABULÖST c8
Då kommer vi till det sämsta
2014 nyårslöften för 2015
Få se hur det gick~...

Livet:
- Måla mer serier!
YEASHHH I HAVE COME ON NI MÅSTE JU ERKÄNNA ATT DET BLEV SÅ MYCKET MERA MEN PYON ;u;
- Röra på mig mera x'D
Pffft, du skämtar.
- Få bra betyg :3
Jomen jo jag lever.
- måla mer på datorn
HAHAHAH HAR BARA MÅLAT 1 BILD PÅ DATORN SOM JAG RÅKADE RADERA

Otaku livet:
- Bättre cosplay
Alltså, nää
- Kolla på ÖVER 50 nya animes (<---yolo)
TV: 26 - OVA: 7 - MOVIE 13- EPISODE 841
Alltså kollade ju inte på så många nya animes men det blev ju ändå rätt många avsnitt cx
- Läsa 100 manga
464 kapitel och 90 volumes, dock har jag inte aning hur många nya serier jag började med all trash One shot jag läste i år hehehe
- Vara med i mer konvent
DET SKULLE JU VARA OREHÖRT TREVLIG OM MAN HADE NÅGON KONVENT LITE NÄRMARE SIG

Bloggen:
- Blogga så ofta jag kan
XPIDQDOJBWDOICJWDIPC UNDER 2 ÅR HAR JAG SKRIVIT 800 INLÄGG
LÅT OSS HA EN TYST MINUT HOW AWESOME THIS IS
- byta header oftare
hejhejpådigmed
- svara snabbare på kommentarer/frågor
Det har jag väl gjort cx
- vlogga (?)
AWWW YEAH ÄVEN OM DET VAR EN LITEN TID SÅ GJORDE JAG DET FAKTIST C8
- va mig själv och ha roligare inlägg x'D
Deffenitivt bättre like jag kan inte läs mina gammla inlägg sä förfärliga de är

NYÅRS LÖFTEN 2016
Livet:
- VARA DEN COOLASTE STORA SYSTERN EVER
- Ägna mer tid åt att plugga= bli smartare SÅ JAG KAN GÅ TILL DE MEST FAB GYMNASIET EVER
- Gå mer i min fabulösa klädstil som består av enhörning tröjor och kjolar, knästrumpor c:
- bli trevligare och en sådan glädjespridare c':
Fandom:
Detta året ska jag anmäla mig till många olika fandoms c8
- Hobbit & Sagan om ringen
- Cartoon
- Doctor who
- Sherlock
- Supernatural
- Kolla på ungefär 30 nya anime serier, 18 nya filmer och lite sisådär 800 ep Cx
- Kolla på anime klassiker
- Läsa mer manga C:
Bloggen
- Ha mer inlägg om olika fandom
- Fixa till några videos till bloggen
- Mer pyon
- Blogga då när jag vill, jag bloggar ju varje dag men att skippa någon dag bloggande om det bara blir ett extremt trash inlägg, det är bara inte värt det C:
Bara lite höga krav på mig, bara lite.
IODABCIPDABCPIDACJ MED DER VILL JAG TACKA ER FÖR DETTA ÅRET MED ÖVER 24067 SIDVISNINGAR OCH 2377 NYA BESÖKARE
SO JÄVLA SJUKT
OCH IMORGON SÅ HAR BLOGGEN 2 ÅR
PSIDCKWDCNPKWFCJPFIWJC
HA ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG OCH PYON

 
 
Julia

Julia

31 december 2015 22:00

Gott Nytt År! Hoppas 2016 blir lyckat och att vi kan ses på fler konvent då också! :D

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 december 2015 22:17

Waaah! Detsamma c':
Känner på mig att 2016 blir ett bra år, och hoppas att vi ses på mer konvent! Vem vet kanske Närcon :3
Gott nytt år och en massa Italenska kramar :'3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards