❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 november 2015

Charlies Galan

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 november 2015 20:01

IDAG VAR DET CHARLIES GALAN OCH DET VAR SÅ SJUKT
SÅ SJUKT ROLIGT~!
För er som kanske inte har hängt med under några inlägg eller nya läsare så har jag börjat med teater och det är kind of en av det bästa jag har gjort like it is just so fab och känner mig verkligen hemma där c':
Det var mitt första år jag var på Charlie galan och det var att man visar upp en liten bit av sin pjäs för de som vill komma och titta på och de andra teater grupperna :'3
Alla taggade och var glada och man var tillsammans nervös och man jobbade tillsammans att göra allt bra och ack det är ju underbart.
Alla är så duktiga och från star wars till James Bond teatrar fick vi se en snutt på och så våran som gick jätte bra OCH DET VAR NÅGRA 7-5 ÅRINGAR SOM VISADE UPP OCH THE CUTENESS VAR BARA FÖR HÖG
Kalles chokladfabrik och så mycket mera c':
Nejmen det är helt underbart för man börjar sprida en feeling till publiken som sedan alla delar, är man ledsen blir alla de och blir en glad är alla de och det kan vara obehaglig att stå framför scenen och det är ju rätt många som kollar men efter några minuter får man en sådan flow ;W;
OCH JAG BLIR BARA SÅ TAGGAD AV VÅRA LEDARE OCH DE LITE MER VUXNA
DE ÄR SÅ FANTASTISKA OCH NÄR DE VISADE UPP VAD DE HADE HÅLLIT PÅ VAR JAG HELT PAFF, DE ÄR HELT OSLAGBARA
JAG BLIR SÅ TAGGAD OCH VILL OCKSÅ VARA SÅ DUKTIG OCH DELA MED MIG TILL PUBLIKEN OCH TITTARNA HUR KUL DET ÄR MED TEATER OCH DELA MED MIG MED NÅGOT I LIVET (dockharjagingetlivprecismenschhhh)
Det var en teater som några ungdomar gjorde om 1800-talet (?) barnhem och hur dom hade så och man får en sådan känsla som är värt att ha med sig, likadant men en glädje spridande teater c':
Nu på onsdag ska vi visa upp våran teater för våra vänner och familjen och är så taggad, vår teater är seriös kan man säga~
Vänskap, fred, hat, kärlek, lek och livet och allt~
Jag ska spela med en jätte trevligt tjej en pjäs med bara oss om att kärleken är fri och man får vara kär i vem man vill ;u;
Å så ska vi dansa en hel del och Disney låtar.
Like, kan det bli bättre? ;3;
Ack, det var jätte kul idag och älskar teater c':

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards