❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 november 2015

Iron man med knästrumpor

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 november 2015 18:40

JAG TRÄFFADE MR. STARK IDAG PÅ DONKEN
JDOSXBJOSDBXOJSD MYGOSH JAG KIND OF DOG AV FANGIRL
IGÅR KOLLADE VI PÅ IRON MAN 1 OCH HAR HAFT EN SÅDAN LITEN FANGIRL ATTACK IBLAND FÖR ACK MARVEL ÄR JU SÅ BRA c8
OCH DÅ VILLE JAG HA CHEESE BUGER FÖR PÅ IRON MAN MOVIE 1 SÅ BESTÄLLDE HAN EN CHEESBURGER AND JAG KUNDE BARA INTE SLÄPPA IFRÅN MIG DET
OCH NÄR JAG VAR DÄR DÅ SÅ VAR DET EN MÄNNIKSA SOM BESTÄLLDE NÅGOT DÄR
OCH HAN GICK FÖRBI MIG
OCH JAG BARA STIRRADE IN I HANS ÖGON
JA DET VAR FÖRFÄRLIGT PINSAMT MEN ANYWAY
DET VAR HAN, ALLTSÅ HÅRET, ÖGONEN OCH LÄNGDEN ALLT VAR SERIÖST BARA PERFEKT
JAG VAR BARA HELT PAFF DÄR OCH VILLE TA EN SELFIE MED MÄNNIKSAN MEN DET BLEV ALDRIG AV
DE VAR SÅ LIKA LIKE I CAN'T EVEN

Och så klippte jag mig idag och blev väl ändå rätt nöjd, fick tag på väldens mest kawaii pastel färgade muggar som jag köpte för alltså kunde inte lämna stackarna forever alone fast det är så typiskt mig att köpa pastell färgade muggar men jag dricker aldrig ut dom, de är ju för fina så har dom som dekoration cx
SEN FICK JAG TAG PÅ EN SVART KJOL SOM JAG KAN HA TILL MY KNÄSTRUMPOR
FINALLY
Och en färglad svart tröja köpte jag. Den var ju så mysig inuti >u<
Åååå så va det rea på krukor like 2 kr för en så där shoppade jag krukor c:
OCH INTE NOG MED DET SÅ FICK JAG IDAG MITT PAKET
VILKET PAKET?
JOMEN MINNS NI GÖTEBORG BOKMÄSSAN? DÄR VAR DET ÄN TÄVLIG ATT MAN SKULLE FORTSÄTTA MÅLA PÅ EN SERIE OCH VAR MED I DEN OCH VANN
TACK AKADEMIKBOKHANDELN (the struggle med långa ord)
FICK BLECKMOSSEN SAMLINGSALBUM 2 SÅ NU HAR JAG 2 ST SÅDANA EN MED HENNES AUTOGRAF OCH EN UTAN OCH DET ÄR JU HELT UNDERBART, SEN FICK JAG TVÅ ANDRA BÖCKER HELT SUPRISE SOM JAG ALDRIG HAR HÖRT TALAS OM
" Hallahem, staden under berget" & Trolldoms akademin"
Och det stog att de som gillar harry potter kommer gilla trolldoms akademi och hallahem ser så awesome ut så I'm in tears.
Och så ska vi se iron man 2 idag.
Så jag är jätte glad c':
Hoppas att imorgon blir en bra dag med, det brukar bli att om denna dagen är bra så är nästa dag usel like That's My life men så ska man inte tänka, let's make imorgon en bra dag med C:<

 
 
PasteldarknessOtaku

PasteldarknessOtaku

25 november 2015 16:04

Omfg *q* Det med donken var ju skitcoolt c;
Och grattis till böckerna :D

http://Pasteldarknessotaku.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 november 2015 17:36

Ack kommer aldrig glömma av de, det är ju inte precis varje dag man ser Iron man :'D
Tack så jätte mycket! The happiness när man får ett paket helt random ;u;

 
free anime

free anime

23 januari 2016 15:40

<a href="http://freeanime.biz">watch anime online</a>
<a href="http://freeanime.biz/Watch-Anime/naruto-shippuden/">Naruto Shippuden</a>
<a href="http://freeanime.biz/Watch-Anime/one-punch-man/">One Punch Man</a>
<a href="http://freeanime.biz/Watch-Anime/fairy-tail/">Fairy Tail</a>

http://freeanime.biz

 
free anime

free anime

23 januari 2016 15:40

good !!!!!!!!!!!

http://freeanime.biz

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 januari 2016 22:12

AWESOMEEEE :'D
Har kollat på One punch man som bara är rent ut sagt ett mästerverk, helt perfekt och jag avgudar den så mycket c':
Jag är i full fart med att kolla på fairy tale men är bara på ep 73 i den första säsongen men planerar att fortsätta den, än så länge är den bra~!
MEN ATT MÄNNISKAN INTE TAR FÖR SIG OCH SITT LIV MED ATT BÖRJA KOLLA PÅ EN AV DE MEST MAINSTREM ANIME SOM ÄR SÅ ÄLSKAD AV MÅNGA, NARUTO
Likadant med One piece och bleach måste jag ta för mig och kolla på, så mycket animes xD
THANK YOU SOOOOOOOO MUCH 4 THE WONDERFUL LINKS :D
Btw, this comment I answered in Swedish and if you don't understand then feel free to say so then I can edit it to English C:

 
free anime

free anime

23 januari 2016 15:41

Omfg *q* Det med donken var ju skitcoolt c;
Och grattis till böckerna :D

http://freeanime.biz

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 januari 2016 22:05

I know right oWo
Ville kind of anfalla stackars människan och ta ett par tusentals selfie med honom dock så hindrade jag mig själv, vilken jag ångrar för det är ju inte varje dag man ser Iron man i donken c8
Waaaah, tack så mycket :'D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards