❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 november 2015

UGUU WHY SO EVIL

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 november 2015 21:15

JAG BLIR SÅ SUR

PÅ ALLVAR RENT AV SAGT SNART BLIR JAG FÖRBANNAD
VAR ÄR HEADERN JAO DET UNDRAR JAG MED ASSÅ ARHHHH
FEELING 99 SNART SÅ BLIR JAG BARA FÖR FÖRBANNAD
OKEJOKEJOKEJ VI HAR DEN HEADER SOM VAR FÖRSTA HEADERN SOM JAG PÅ NÅGOT SÄTT LYCLADES FÅ IN PÅ BLOGGEN
SENARE NÄR JAG SKULLE BYTA TILL PARIS OCH ALLT SÅ KLARADE JAG DET TYP
MEN NU NÄR MAN SKA BYTA TILLBAKA
NOPE
DET ÄR DÄRFÖR JAG SÅ SÄLLAN BYTER HEADER PÅ BLOGGEN
FÖR BLOGGPLATSEN FÖRSTÖR ALLT PRECIS ALLT ARH
SÅ OM NI UNDRAR VARFÖR BLOGGEN SER SÅ KONSTIG UT ALL THE TIME ÄR DET ALL JAG HÅLLET PÅ ATT FIXA DETTA OK?
BLOGGPLATSEN I ETT NÖTSKAL
INTE NOG MED DET SÅ GICK DET DÅLIGT PÅ DET DÄR MATTE PROVET
OCH DET SNÖ REGNAR UTE
OCH SÅ BLEV DET ÄNNU EN GÅNG ETT DÅLIGT INLÄGG
Å SÅ HAR JAG INTE GJORT DET JAG VILLE GÖRA IDAG
det är ju iallafall fredag imorgon.
men jag orkar inte.
ugu.

 
 
Julia

Julia

20 november 2015 09:21

Bloggplatsen är sjukt irriterande när den laggar så där, det var en av orsakerna till att jag bytte bloggportal. Om du nån gång känner att det är för frustrerande så kan du ju också byta :D
Kram <3

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 november 2015 20:49

Argh! Man blir bara så sur på bloggplatsen! :c
Om jag skriver på bloggplatsens sida så finns det 69% att allt raderas så får skriva på deras app istället där man inte kan ha YouTube klipp eller HTML codes D:
Skulle verkligen vilja byta bloggportal för det finns bara så många anledningar till varför~!
Dock så vill jag inte att alla mina gammla inlägg ska raderas eller något sådant, man vill ju ha allt på en plats och så har man kämpat så mycket med den envisa Bloggplatsen med alla menyavdelningar och allt ._.
Men maybe i framtiden C:<
KRAMIS ;3;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards