❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 1 november 2015

Bleckmossen

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 november 2015 22:01

HALOJ IDAG TÄNKTE JAG EGNA THIS INLÄGG TILL BLECKMOSSEN
THANK YOU ANONYMA COSPLAYERN-SAMA
TILL ALLA ER TROGNA ENSTAKA BLECKMOSSARE DÄR UTE
LET'S DO IT
Bleckmossen får väl ändå bli en av de hundratals anledningar en svensk kan döpa sig om till ev svensk anime fan, eller till och med svensk otaku ;u;
Ack, jag minns det så väl ( typ den ända saken jag minns bra ) när jag började läsa bleckmossen och var så fascinerad och förvånad av manga stilen så det inte är sant, aldrig hade man ju sätt något sådant C:
Eller jo pókemon...Ni vill inte veta vad men när jag var liten avskydde jag så hemskt mycket pókemon för det var alltid på tv xD
Man ville ju kolla på...omygosh vad ville jag kolla på...något annat helt enkelt men det var alltid det och sorgligt nog så när jag var barn fick jag aldrig chansen att kolla på sailor moon, men seriöst vilken kanal gick den på o^o
Men bleckmossen som faktisk fanns vid min sida och puttade mig rejält mycket framåt till nu som en stolt otaku är jag evig tacksam till c':
Jag tror att det är därför jag älskar bleckmossen så mycket, det är nog den bästa anledningen ;W;
Vi svenska Otakus kanske inte har så mycket att skryta med med Sveriges anime och manga karriär, om man jämför men Japan så gör det bara ont.
Men vi har ju ändå något xD

Det är mycket man kan älska i gamla bleckmossen, den nyare versionen 2015 får mig däremot i tårar just like OMG, Siri vad har hänt med dig, Amir please stop Playboy nej. Och beklagar Samir du hör inte hemma här.
NEJ NU LÅTER JAG SOM EN HATER
Siri är väl den mest omtyckta karaktären i bleckmossen, likadant med Emil ;u;
Siri, Håkan, Emil, Alex, Amanda, Ivan, Hasse, Vincent Cassandra och alla man vi ju bara krama om allesamman ;3;
MEN AMIR
KINGEN, HAN FÖRTJÄNAR MER ÄN EN KRAM, OMG HAN GÖR MIG BARA SÅ GLAD
OCH ÄR DET BARA JAG SOM TOTALT FORTFARANDE SHIPPAR
AMIR X AMANDA
SÅ MYCKET, ÄLSKADE BARA NÄR AMIR JAGADE RUNT EFTER HENNE OCH AMANDA BARA U STALKER xD
Nejmen en av mina första OTP :'3

Senare Emil x Håkan eller Emil x Siri, mänskligheten lugna ner er ni är ju brutalare än mig cx
I dunno, Jag har svårt med att shippa Emil xD
Emil x Siri är ju ett ship det men tycker ändå att Siri förtjänar något mer..badass? c8
Älskar ju Emil med och Siri och jag har inget imot om de blir ett OTP men DET ÄR BARA NÅGOT SOM SÄGER NOPE FÖRLÅT
Emil x Håkan är jag maybe mer för, för de är adorable ;3;
Så ja, mer en yaoi ship there I think C':
Alex x Emil är ett fint ship det med, men inte Emil x Amanda för det ska vara Amir x Amanda c'8
ÄLSAR ATT ALLA SHIPPAR EMIL MED ALLA FÖRUTOM AMIR
DE HAR TYP VARIT VÄNNER SEDAN FOREVER MEN INGEN HA LAGT TANKEN PÅ EMIL X AMIR xD
Jomen alla dessa ship i bleckmossen är underbara, så länge det inte går för långt :C
Siri x Alex (?), Emil x Håkan, Amir x Amanda, Leyla x Hassan peace och fröjd där har vi nog mina ship C:
Karaktärerna är också helt underbara och we need more Alex.
Like, Where the fuck are you Alex.

JAG VILL SKRIVA MER, KÄNNS SOM OM JAG KAN HÅLLA PÅ I EVIGHETER MEN ARGH
MÅNDAG IMORGON OCH JAG DÖR, NEJMEN HÖSTLOV VART TOG DU VÄGEN
NU TAGGAR VI JULLOV ISTÄLLET

 
 
Ingen bild

ANONYMA COSPLAYERN c:

8 november 2015 09:54

Visste du att Emil x Håkan blev canon för inte så länge sen C8< ♥ I nr 7 2015 tro jag det var c:< Så om ditt bibbliotek har kp, så behöver du bara kolla in det numret ;w; ♥

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 november 2015 21:53

I KNOW OMG DXBSDKXNSDKOCNSKDOX PERFEKTION c'8
Jag var i bibblan och när jag hållde KP numret, när jag kom fram till näst sista sidan med bleckmossen, när jag såg det...
Det var ju inte precis så att jag fick ett plötsligt fangirl attack i bibblan och all uppmärksamhet till mig nejdå ;3;
ÄNTLIGEN BLIR DE TVÅ ETT OTP, EFTER SÅ MÅNGA ÅR VÄNTADE oWo
That moment, en äkta bleckmossare kommer aldrig glömma that stund c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards