❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2015

_( :3 _| /_ )_ <----- Llama

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 oktober 2015 20:58

Det är så fascinerande för när man ska göra något, på allvar man ska göra NÅGOT så blir det aldrig av c':
Nejmen nu på kvällen ska jag vara effektiv.
Och göra något bra, ta en dusch te.x >:D
Har faktist städat rummet halva dagen, och resten av den halva dagen har jag sovit.
Jag vaknade 12.00, och så städade jag det är bara nu jag absolut inte har gjort något särskilt nyttigt men lika bra det, det är ju höstlov c':
Igår så var jag ju i Göteborg och det var därför jag sov så länge, för jag var hemma 00.00 så jao låt oss ta det från början, nu räcker det med mitt random intro >u<
Jag började göra mig iordning efter gårdagens inlägg, och gick till stationen där resten av laget skulle vara~
Oh, btw man kan ju kanske berätta vad som hände innan om man inte minns~
Jag slutade i fotboll typ i våras eller något och laget bjöd mig till att åka till Göteborg och kolla på en match med laget eftersom jag ändå hade betalat säsongskort terminen slut så fick hänga med C:
Vi tog tåget till Göteborg, och när vi var framme fick vi flumma runt i Göteborg typ en timma innan vi skulle samlas och jao detta är väl det perfekta tillfället att fangirla i guesse, ensam i Göteborg
Dock visste jag med mina orientering kunskaper att jag skulle hamna i Norge vid slutet av dagen så bestämde jag mig att hålla nära några som var med och de gick väl in i klädaffärer och sådant, jag ensam ville gå till kawaii shoppen men det var för långt och sci-fi bokhandeln skulle jag ju aldrig hitta ditt, jag skulle ju men hade INGEN FREAKING WI-FI SÅ JAO GOOGLE MAPS I ETT NÖTSKAL SOM BEHÖVER NÄRVERK
D:<

Sedan hade jag ingen aning vart vi skulle samlas och ingen visste heller hur de skulle förklara vart det låg så fick hänga med i flowet~
Sedan åt vi, väntade i kanske 1 timme, gick till Ullevi och där väntade vi kanske 55 min, sedan vare match C:<
Sverige vann med 1-0 mot Danmark och det hände verkligen mycket under matchen men PUBLIKEN
WHY SO OTAGGADE
Visst, man skrek Sverige Sverige men nej, man ska komma hem helt utan röst men det gjorde man inte för publiken var inte så värst taggad.
Även om jag skrek SVERIGEEEEEE COME ON blev det till slut inget för ingen hängde med och hejade med mig så man blev sittande tyst.
ÄVEN OM DE SÄGER ATT DET VAR REKORD MÅNGA I PUBLIKEN NÅGOT PÅ 11 MILJONER I DUNNO SÅ KAN JAG LOVA ER ATT DET INTE LÄT SOM DET D:
Sedan var det att gå till stationen och vänta i två timmar på tåget.
Och alla affärer var stängda
Underbart.
MEN TACK OCH LOV, OMG PRESSBYRON JAG OFFRAR MIG TILL PRESSBYRON
DE HADE NEO, EN ANIME TIDNING SOM JAG LÄSTE UT, I AFFÄREN
SOM TUR MÄRKTE INGEN NÅGOT OCH DE TOG KÅL PÅ TIDEN >:3
Sedan köpte jag mig något som kallade frappe or something vid expresso house och lyssnade på musik och led varför jag inte hade wi-fi
Kunde freaking kolla på Anime i två timmar då >n<
Jomen sedan var jag hemma 00.00 och där var det slut för gårdagen dag~
Det var trevligt, men saken var nog att jag inte hade någon att vara med under hela dagen, ingen som ville fangirla med mig och jag var den där irriterande " följaren" som bara går med alla och inte säger mycket för jag var blyg, även om jag känner alla så gåre inte att vara sig själv och bara " HEJEJEEJ OMG FRWming GÖTEBORG GÖTEBORG NU POTATOSSÄCK KÖR VI GUMMAN >:D " som jag brukar vara xD
Sen så fick vi vänta mycket, och jao passar inte in i laget I know it och laget vet det, tror att ingen ens la märke till mig igår x'D
MEN OMG NU LÅTER DET SOM OM JAG DEPPAR, MEN NEJ DET GÖR JAG INTE ÄR GLAD ATT JAG ÅKTE MED OCH EN PERFEKT AVSLUTNING MED INGA MISSNÖJEN OR SOMETHING, FÖRUTOM ATT DETTA INLÄGGET BLEV SÅ FÖRBANNAT LÅNGT D:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards