❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 28 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 september 2015 19:47

HUR VAR DET I GÖTEBORG?
WELL, AWESOME
C:
Jag träffade som sagt Carromic & Oskar (kvinnan som tecknar bleckmossen och mannen som skriver den) och nej.
När jag såg kvinnan blev jag så rörd och glad så jag började gråta när jag pratade med henne.
På allvar.
Tårarna kanske inte rann ner men de var precis under ögonvrån och ja dom var där.
I CAN'T HANDLE THE FEELINGS
JAG KUNDE VERKLIGEN INTE KONTROLLERA MAH KÄNSLOR LÄNGRE OCH SA INTE DE JAG VILLE PRECIS PÅ GRUND ATT JAG VAR SÅ HSFIWJFBSLFBDK I FINALLY MEET YOU
Kramade om henne, pratade kort om bleckmossen favvo karaktär och fick den nya boken signerad och Amir :'3
Oskar var också med så jajamen han fick också en kram och fick signerad av honom med c':

Jag kunde inte hantera mina feelings och blev en sådan irriterande Fangirl men jag kunde verkligen inte hjälpa det ;^;
Sedan var jag med på när de pratade om bleckmossen hur man tecknar det och så berättade Oskar lite om skrivningen c'8
Hur mysigt som helst med en massa bleckmossen fans runt omkring =w=
Var även med i en tecknings tävling men kommer nog inte att vinna för jag målade så förfärligt slarvigt xD
...
JAG ÄR MED I SVEIRGES RADIO
DET KOM FRAM EN KVINNA TILL MIG OCH FRÅGADE OM JAG VILLE VARA MED HON SKULLE FRÅGA OM BÖCKER
JAG BARA YES
MEN JAG VAR TVUNGEN ATT PRATA PÅ ENGELSKA
MEN DET GÖR INGET FÖR YOLO
INGEN FATTAR MIG ÄNDÅ :D
SÅ SJUKT GLAD
SEN SÅG JAG I GÖTEBORG CLARA HENRY
OCH HISTORIKEN SOM INGEN MINNS NAMNET PÅ
OCH TILDA HON DEN DÄR KVINNAN SOM ÄR I NYHETS MORGON
OCH ANDRA SUPER MÄNNISKOR :D
STALKING BILDER JAJAMEN

HITTA MIG I BILDEN xD
Jomen det första jag ändå gjorde när vi var i Göteborg var att hitta sci-FI bokhandeln xD
Ack, lika underbart varje gång man går in och ser alla fandom stuff~
Man kan verkligen svimma av och så är det så underbart att höra från ena hörnet ett OMG och sedan från ena hållet ett till OMG fast det är ju jag som står där då xD
MEN JAG BLEV FAKTIS LITE BESVIKEN D:
Förra gången när jag var där så var det bara så mycket mer awesome, de hade större urval av olika fandoms och animes och nu så fanns det inte lika många stuff :C
Letade efter Hetalia stuff och gintama men nope ingenstans och om man var där ett tag så märkte man att det inte fanns så mycket att välja på~
Men nerevåningen är allt lika breataking med all manga och MYGOSH där kan man inte klaga på c':

MEN DET ÄR SÅ DYRT
EN MANGA FÖR 150 KR, EN SÅDAN LEKSAK SOM MAN FÅR FRÅN DONKEN FAST MED EN ANIME FIGUR KOSTAR JU 200 KR NEJ
SÅDANT PRIS KLARAR JAG INTE AV
Det var jätte dyrt.
Så jag köpte helt enkelt inte något därifrån~
MEN PÅ KAWAII SHOPEN DÅ JÄKLAR xD
KÖPTE ALLT FRÅN EN RENGBÅGS TRÖJA TILLEN NY PLÅNBOK C;
Ska nu inte göra en haul inlägg or whatever men jag är så förfärlig nöjd med allt som jag köpte ;u;
Eller vet ni vad, det händer nästan aldirg att jag shoppar loss så nu tar vi en bild på everything

I'm i happy?
Very happy ;u;
Well sedan gick vi till bokmässan och SÅ MYCKET FOLK
ACK
SÅ MYCKET FOLK PÅ ETT OCH SAMMA STÄLLE NEJMEN DET ÄR INTE VARJE GÅNG MAN SER HELA KINA PÅ PLATS I EN LOKAL NEJDÅ
Svenska mässan var enorm, man kan verkligen leka kurragömma och det kan sluta med en sådan horror film att ingen hittar varandra...

Kortfattat så hade jag det oerhört trevligt i Göteborg, som vanligt c':



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards