❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 21 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 september 2015 17:29

JOMEN DEN STUNDEN MAN FÅR VETA ATT SKYTTET BÖRJAR IDAG EFTER TYP 4 MÅNADER
OCH MAN ÄR INTE ALLS BEREDD ELLER HAR HUNNIT BLI EN ANING TAGGAD
JAJAMEN
Ni som har läst bloggen en tag maybe minns att jag går i luftgevär skytte och de som är lite nyare läsare kan man nämna snabbt att jag går i sörby-odensberg luftgevär skytte nu i cirka 4~5 år Or i dunno har bättre saker att minnas xD
Och jag skjuter med rem om någon har en aning vad det menas, i år så kanske jag får stå upp och skjuta eller får jag vänta tills nästa år och skjuta med rem igen~
Skytte har jag på måndagar och onsdagar men nu blir det ju en måndags aktivitet eftersom på onsdagar har jag teater cx
Så jao, inte taggad alls men det blir ju trevligt att krama om alla ledare, som är gubbar och smeknamnet förblir som vanligt "busunge" till mig xD
Skoldagen var normal tack ni som frågade och inget särskilt hände förutom att vi köpte chockad med Japp smak och den var god =w=
Nejmen dags att göra sig iordning till skyttet och så har vi nu engelska läxan på lagret tills imorgon och så ska bloggen glittra lite mer senare ska jag se till men lite ändringar här och där >:3
HARE TREVLIGT FABULÖSA VARELSER :3
...
KYAAAAAAH JAG SKA TILL GÖTEBORG PÅ HELGEN BOKMÄSSA CARROMINC I KANT FANGIRL PAJSHDHAJAJDJAAAA WAKABOFI



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards