❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 september 2015 21:17

Jag är helt slut xD
Allt började på morgonen då jag skulle ta min yoghurt men choklad björnar i.
Men jag hällde exakt alla mina choklad björnar på golvet lyckades jag när jag skulle hälla in dom i yoghurten.
Så jag fick inga goda och söta choklad björnar bara de fick dammsugaren
Och jag hamnade med cornflakes
Sad story.
;^;
Sen efter skolan så åkte jag till tandläkaren och direkt efter tandläkaren till skara och sen till teatern och nu är jag hemma i min lägenhet här i skara~
Tandläkaren skulle ju borra och det gick faktis rätt bra, I mean det är ju alltid en fördel om man överlevde :3
Fast obehagligt var det :|
Teatern var trevlig men känner att jag måste lära mig bli mer seriös/allvarlig xD
För....
Jag skrattar hela tiden och min "seriösa face" varar i några enstanka minuter innan det blidas till ett leende c:<
Sen så får jag en orolig feeling för alla är ju så duktiga och när vi gör en pjäs och någon kollar på mig Allvarligt så får jag panik för jag är orolig om personern är sur eller om jag har gjort något men det är ju det som är skådespeleri~
Så det ska jag träna på framför speglen C:<
Men nu ska jag ägna min extremt korta frihet till att plugga på spanskan.
Vilket trevlig stund jag hade frihet där.
Ack.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards