❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 15 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 september 2015 19:52

Amanda och Arvid hotade att de skulle komma till mig i framtiden med sin A-traktor klockan 23.00 och herrezeus aldrig att jag sätter mig i något som man inte ens kan ha bälte i.
Även om man åker 30 Km/h.
Nope.
Jag springer hellre då bredvid om jag måste klockan 14.00
Låter ju mycket trevligare, förhoppningvis efter några enstaka minuter så kommer jag vara ett rosa lik på gatan med min kondition men alltid något c:
HALOJ ALLESAMMANS HOPPAS NI MÅR FINT FINT :D
JAG SÄGER TILL MIG SJÄLV ATT JAG SKA SKAFFA ETT INTRO TILL BLOGGEN MEN HAHAHAHA
Vi kollade på The catching fire idag och lusten att läsa the hunger game är enorm *^*
MEN ANNE FRANK
OCH MIN MINECRAFT FANFICTION
SEN MINSAN HUNGER SPELEN
OCH SÅ EN MASSA MANGA DÄREFTER
Sen så har Nellie böckerna Fangirl & Alice in tumblr-land som jag vill läsa så får fråga Nellie om jag kan låna dom~

Imorgon har jag teater och är så taggad (??????)?
...
Jag har tandläkaren imorgon och de ska borra i mig.
Och där försvann livsglädjen ännu en gång.
MEN NU KOM DET TILLBAKA IGEN FÖR JAG FÖRSÖKER GLÖMMA AV DET 8D
Som ni vet så har jag ju en mail kompis, Farmor Linnea och hon målade något jätte fint till bloggen and 2 mormor så tyckte det är definitivt värt att visa det here bloggen för alla älskar ju Farmor :'3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards