❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 9 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 september 2015 21:38

IDAG SKA JAG TILL TEATERN
I JUST KANT
DETTA INLÄGGET KOMMER VARA SOM EN VLOGG
VÄLDIGT KORT DOCK FÖR DET ÄR NU INNAN TEATER OCH EFTER SOM DETTA INLÄGGET KOMMER VLOGEN BESTÅ AV xD
Idag kunde man faktisk ha blandat ihop veckodagarna för idag var det en trevlig onsdag o.o
INGEN DEPPI DEPPI ONSDAG OR DEPRIMERANDE BARA EN TREVLIG C':
...
OMG OMG OMG VET NI VAD DET VAR INTE EN TREVLIG DAG DET VAR EN MYCKET BRA DAG IDAG, JÄTTE BRA
NEJMEN JAG ÄR ÖVERLYCKLIG
FÅR DET ÄR SÅ HÄR KYAAAAAAAH. DSLKCBDWJLCBDWJKCADBCBDWJL WAKABOFI ;W;
DET FINNS JU EN TJEJ I KLASSEN SOM GILLAR ANIME & MANGA TROR ATT JAG HAR SAGT DET
MEN TYÄRR SÅ ÄR DET VÄLDIGT STELT MELLAN OSS...
MEN IDAG SÅ PRATADE VI MYCKET MED VARANDRA
OCH VISST VAR DET LITE STELT MEN VI PRATADE OCH OMGGGGGG BEOKEDBJOEFBCOJ HAHAHAHAHAA JAG ÄR SÅ GLAD C':
DET VAR JU SÅ HÄR ATT HON VAR I NÄRCON SOMMAR MED SIN KUSIN
OCH JAG FANGIRLADE DÅ SÅKLART
MEN DÅ
NÄRCON VINTER
HON OCH HENNES KUSIN PLANERAR KANSKE GÅ DITT OCH DE HADE TÄNKT FRÅGA MIG OM JAG VILLE HÄNGA MED DOM FÖR JU FLER DESSUTOM ROLIGARE
KAN NI FATTA MIG DEN STUNDEN
JAJAMEN STACKAREN BLEV ÖVERFALLEN AV KRAMAR
J BFJKEXBDJIBXIEFJEFCBFJIC JAG HAR TÅRAR I ÖGONEN SÅ GLAD SÅ GLAD
Nu vet jag inte om jag kan eller hur det blir men bara den känslan är så underbar ;; u ;;
Så även om det är lite stelt mellan oss och lite awkward så tror jag att om vi är med varandra lite mer så kan vi bli bra vänner :'3
Tror att min lycka är större än den borde bli och mina förhoppningar de med men just like happy~desu ;n;

Ack vad trött jag är xD
JAG HAR VARIT PÅ TEATERN IDAG
OCH DET VAR VERKLIGEN MYSIGT ;u;
Det är typ 11 st som är med i min grupp, tjejer och killar och väldigt blandade åldrar xD
Den yngste var en kille som var 9 år och den äldsta var nog jag men 14 år xD
Men det var jätte trevligt fast var hur nervös som helst men kunde ändå släppa ut mig rätt mycket C:
Alla personer som gick där verkar hur snälla som helst och jag kände att jag faktisk smälte in rätt bra :'3
Älskade bara så mycket när de helt random kom fram och började prata med mig och ville umgås, like totalt tears in My eyes ;u;
Kände mig välkommen kan man säga c':
Det var väldigt mycket att man ska släppa it sina feelings och bara vara sig själv och alla accepterar det och man får en sådan power xD
Det var också väldigt mycket att man var i grupp och fick ett ord eller bara några meningar som man skulle göra en scen till, underbart Cx
OCH OMG VET NI DET FÖRSTA JAG FICK SÄGA? x'D
" ÄLSKLING JAG ÄR GRAVID"



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards