❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 8 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 september 2015 17:46

Den känslan när du har ett tuggummi i munnen men den har tappat smaken.
Eller tappat smaken och smaken, den smakar bara förfärligt.
Och man måste slänga den.
Men du orkar inte.
Så du tuggar på det fortfarande.
Och när du har slängt det.
Så känner du hur eftersmaken smakar och man bara NEJMEN JAG BORDE HA SLÄNGT DET TIDIGARE D:
Hard life.
Idag är jag tråkig, hur mycket jag än skriver och försöker känner jag mig att texten blir uttråkat.
Like
Att jag smittar av mig.
Av tråkigheten till inläggen.
Och det vill jag ju inte,
För jag vill ju ha roliga och härliga inlägg.
Jag ber om ursäkt.
D:
...
IMOGON HAR JAG TEATER
OMG JAG SOM FORTFARANDE MINNS NÄR JAG SATT HÄR IGÅR OCH SKREV ATT I ÖVERMORGON HAR JAG TEATER OCH IDAG SÄGER JAG ATT IMORGON HAR JAG TEATER
OCH SEN KOMMER JAG SKRIVA ATT JAG HAR VARIT PÅ TEATER
DETTA ÄR VAD JAG KALLAR FASCINERANDE :D

OCH JA JUST DET BELIVE ME OR NOT
MEN HAR FAKTIS MÅLAT EN TECKNING
INTE EN SERIE BARA EN TECKNING
VAD HAR HÄNT MED MIG xD
Och jag blev faktisk rätt nöjd Nejmen nu kan man ju blanda ihop mig med en annan person men snart så kommer ni känna igen mig för jag målade minsann CANADA FRÅN HETALIA
LIKE
CANADAAAAAAAAAAAAA
DON'T FORGET ABOUT CANADAAAAAAAA
SÅ JAG MÅLADE SÅKLART CANADAAAAAAAA FRÅN HELATLIAAAAAAAA AND I JUST LIKE AMG I JUST KYAAAAAAAAAAAAA
FANGIRL FANGIRL



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards