❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 6 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 september 2015 20:36

Och så var det söndag.
Varför går tiden så snabbt från fredag till måndag men så otroligt förbaskat långsamt måndag till fredag?
Like.
I don't understand.
I fredags så hade en tjej i andra klassen födelsedag och varje år anordnar hon disco/kalas/fest eller vad ungdomar kallar det nu dessa dagar, hos mig är det fortfarande barnkalas för det låter mest mysigt c:
Typ alla skulle gå dit, förutom jag xD
WHY DO U ASK?
Well.
Nyfiken du är C:
Men mormor ska berätta här en kort historia.
Hon ville inte och hade ingen lust.
Och så levde de lyckliga i alla sina dagar.
Slut.
Vilken fin historia :'3
JOMEN NU TILL VERKLIGHETEN JAG TILLÅTER ER ATT TÄNKA VILKEN TRÖKIG MÄNNISKA JAG ÄR MEN JAO THIS IS THE TRUE
Jag hade bättre saker att göra än att åka ditt, och så snabbt jag fick inbjudan var jag just like nope~
Visst jag gillar PARTY IN THE HOUSE och att dansa and just 101% fangirl ibland men nope.
För det första är det med all drama som alltid uppstår, det finns alltid en drama Queen och jag blir oftast som en oskyldig barn inblandad och näe.


DET ÄR KUL MED DRAMA FÖR DÅ ÄR DET ACTION MEN SÅ LÄNGE MAN INTE ÄR INBLANDAD
Nejmen vilken hemsk människa jag är xD
Sen så är det ju alltid att några är extremt nöjda men gårdagen och några tyckte det var förfärligt, det är alltid någon där som blir ledsen och någon super glad, man känner sig mer forever alone än man egentligen är och sen få jag oftast huvudverk.
So jao.
The true xD
WELL JAG VILL HELT ENKELT INTE HA MER DRAMA I LIVET OCH VILLE BARA VARA EN SÅDAN KLASSIKER ACK ORKAR INTE OCH LATA MIG C':
Dock latade jag mig inte så mycket för andra saker kom emellan~
Fast, gonna stay true men mina feelings att det är inte så trevligt att alla pratade om det och typ alla skulle gå förutom jag och alla var peppade och ja lite utanför, är säker att några har känt dessa feels någon gång c:
MEN INTE ALLA SKULLE GÅ, IDA OCH ROMEO VAR BORTA OCH NÅGRA ENSTAKA PERSONER KUNDE INTE HELLER O STANNADE HEMMA :D
Men 97% maybe med tekniska matematiska kunskaper~
BUT >:D
Nellie ringde mig här igår och sa att det inte var värt att gå, like I sayed så var det lite drama här och där och några (någon) låtsades vara full även om det inte fanns någon alkohol och sen så visade ingen respekt om man hade eller har en crush bara då är det minsann bästa tillfället att jävlas med den ena personen~
SÅ DAGENS TIPS OCH REKOMMENDATION
LYSSNA ALLTID PÅ DINA FEELS ÄVEN OM DU ÄR FOREVER ALONE 8D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards