❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 3 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 september 2015 19:22

THE KINGO THE BINGO MYHAHAHAHA VET NI VAD 8D
IDAG SÅ SKULLE JAG GÅ TILL TANDLÄKAREN OCH DOM SKULLE BORRA I MINA TÄNDER
BUT NOPE
FÖR TANDLÄKAREN VAR FÖRSENAD >:D
SÅ NU HAR JAG DEN 16 ISTÄLLET SÅ JAG HAR NÅGRA DAGAR TILL JAG KAN FÅ LEVA ;;u;;
Alltid lika trevligt när man vet att man överlever de kommande dagarna :'3
...
Ack jag minns att jag failade så brutalt idag men minns inte vad det var...
Or nope tror att jag skämde bort mig mer än failade men har det händer så ofta mig så la inte det på minnet xD
Senaste inläggen är verkligen så här flummiga men vem vet vad det blir för inlägg imorgon C:
...
Det kommer förhoppningsvis bli flummigt det med.
Tiden efter skolan har ägnas åt Youtube och tyvärr stannade den där.
Så ja.
Vilket spännande liv eller? xD
BÖR FAKTIS GÖRA NÅGOT NYTTIGT NU, PÅ ALLVAR.
JAG LYCKAS ÄNDÅ ALDIRG MED ATT GÖRA NÅGOT NYTTIGT MEN DET ÄR JU BRA ATT MAN HAR MOTIVATIONEN ELLER VAD DET KALLAS I SIG :D
Nejmen nu ska jag göra något nyttigt...från och med imorgon för idag hinner jag inte.
Ack vilket Meningslös inlägg jag flummande till idag~
MEN DET ÄR INTE SLUT ÄN
FÖR NU SKA JAG SKRIVA NÅGOT ROLIGT SÅ DET BLIR ETT ROLIGT INLÄGG 8D
Varför klipper frisören inte längre?
...
FÖR DEN KLIPPER KORTARE
x,D
SANDRAS HUMOR RIGHT THERE
INSPARATION FRÅN KALLE ANKA TIDNINGEN ;W;
Och så har jag drogat på CMV på Hetalia på våran youtube så alltid lika trevligt med fangirl skrik och utskällning från grannarna, alltid lika trevligt.
PÅ TAL OM NÅGOT HELT ANNAT
Jag vill jobba på Disney kompaniet ;u;
det ser så sparkling sparkling ut *^*



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards