❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 2 september 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 september 2015 19:50

HEJ DET ÄR SANDRA HÄR

Vilken suprise eller.
xD
AMEN MAN VET JU ALDRIG NÅGRA POTATISAR ELLER GURKOR KANSKE INVADERAR DENNA BLOGGEN NÅGON GÅNG OCH DÅ MÅSTE MAN JU PRESENTERA SIG C:<
Jo, nu får vi då hoppas på det bästa att jag inte är den ända här som tycker att onsdagar är deprimerande.
I alla mina år.
...
Nejmen nu låter jag ju som om jag Vore hur gammal som helst.
Vi raderar det där.
De mesta av mina onsdagar i livet i skolan är deprimerande.
Det är en förbannelse.
Så som med skolfoto.
På eftermiddagarna så har vi idrott och vi har ju friidrott nu och om någon säger att skolans potatisar är Guds straff så kan det bara inte slå friidrott.
Jag gillar helt enkelt inte det och I DUNNO MEN PÅ IDROTTEN SÅ BLIR JAG SÅ BLYG AV MIG D:
Man ser det kanske inte på mig men jag är så nervös, och när jag är nervös så är jag kall.
Det kan inte bara vara jag som har this hemskt feeling och mina händer blir kalla och jag känner mig stel och kind of yr.
What is this bro.
:c
Dock gillar jag ändå idrott ibland c:
Sen så har vi bild och det är ju inte det bästa, visst jag älskar att teckna men på bildlektionera blir att fel och alla ständigt klagar på hur fult det blev och är inte nöjda så just nope.
Btw, fingrarna blev ivriga att fortsätta på ordet "teckna" så kan väl fortsätta på en ny mening att jag typ bara målar serier nu c8
WHAT HAS HAPPEND
Nejmen eller jomen OR NOPE THIS IS SECRET 8D
Håller på med lite Pyon pyon sak så yes nu när jag bar skrivit det här på bloggen så känner jag att jag bör faktis sätta igång och jobba klart med det...xD
ANYWAUY
Jag tecknar inte så mycket personer eller teckningar mara mest flummiga serier, för tycker det är så mysigt och härligt och när jag målar teckningar så tar det mig en evigtid för jag är så noggran och allt så det kan verkligen ta mig dagar innan jag blir klar med en simpel teckning...Men hörre du nu blev jag lite taggad att måla något som inte är en serie xD
SE MAN PÅ ÖVERTALADE MIG SJÄLV...TYP :D
Ack, hoppas ny gillade detta inlägget även om det inte blev så spännande och action fylld c:





| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards