❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 22 augusti 2015

~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 augusti 2015 21:57

Planerade att inte blogga idag men tänkte att om jag inte skulle blogga idag skulle jag typ inte blogga de två kommande veckorna heller så fick helt enkelt samla ihop mig lite.
Fick veta idag att mina föräldrar har "typ" skilt sig och att nu kommer mitt liv se helt annorlunda ut än vad det gjorde förut med en ny lägenhet i Skara som Pappa kommer bo i och ett hus här då i Floby som mamma kommer bo i, jag kommer fortsätta att gå här på denna skolan som jag nu går i helt vanligt, och detta är bara för familjens bästa och några andra anledningar men jag kan bara inte ta upp dom nu här för jag klarar inte av det.
Som sagt så är detta är familjens bästa och alla älskar varandra fortfarande men det kommer inte precis se ut som vanligt igen.
Förlåt, fick veta på allt detta idag och jag klarar inte av att skriva längre och efter att jag har lugnat ner mig kan jag ta med detaljerna men så att ni vet hur situationen ser ut.
Det är just det att detta var det ända jag inte ville skulle hända vår familj och även om jag vet att allt kommer vara bättre nu och jag ska se det från den ljusa sidan, så är det bara svårt att göra det just nu.
Nejmen kan det bli ett mer dramatisks inlägg eller låter ju som om jag har värsta depressionen här men jag lever så det är lugnt



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards