❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 augusti 2015 22:07

Friday special!: Casual cosplay #5
FRIDAY SPECIAL, HERE I COME AND HERE I AM :D
Fast vänta lite, låt mig svänga in här om höger så kanske jag hittar lite inspiration vad jag ska skriva om~
...
Vi kör på det gammla vanliga casual cosplay xD
Eftersom den här bloggen behöver mer cosplay.
Like.
Totally.
Cuz we love cosplay.
;; u ;;
Herrezeus detta låter dramatiskt med like and totally But you know what i mean c8
Försöker få in lite olika fandoms och jao hoppas att i can give u INSPERATION 8D
Sen så maybe det kanske är bara jag men jag vill verkligen ha mer fandom kläder, tröjor som kanske har en symbol på någon fandom kan man ju hitta djupt inne i internet och komma levande tillbaka är ju dock rätt svårt men chanser finns C:
Nu när jag tänker efter skulle det ju vara trevligt att köpa en tröja på second hand och fixa om och sy till lite fandom stuff~
Tycker definitivt att det bör finnas mer kläd affärer med olika fandom tröjor, allt från Doctor who till Kaneki Ken extreme badass mask som han har mest på sig i andra säsongen ;u;
För dagens klädaffärer, man somnar ju för i helsike i affärerna om det inte finns en sådan "lekplats" (sådan med lego och u know, det finns oftast två små stolar och så ett litet bord med en låda med lego, Barbie etc etc etc och om man har tur hittar man papper och penna och kan klottra c': )
Jomen detta är mina personliga åsikter och ibland så kan det vara riktigt trevligt att shoppa kläder men om ni letar efter mig så kolla alltid först där vid lekplatsen =w=
...
TILL TEMAT D:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards