❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2015

Då när väckarklockan ringer efter sommarlovet...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 augusti 2015 17:14

HAHAHAHA ANTAR ATT JAG LÄNGRE INTE KAN GÖMMA MIG IFRÅN VERKLIGHETEN OCH DET FAKTIS ÄR DAGS ATT FIXA ETT INLÄGG OM LIVET~
OKEJ LET'S MAKE THIS CLEAR
SKOLAN BÖRJADE PÅ TISDAG
OCH HUR VAR DET
JO SÅ SOM VARJE ÅR ATT ALLA HAR VÄXT OCH JAG HAR KRYMPT
Varför är det så typiskt mig.
...
Ska inte ens nämna på morgonen när jag skulle gå upp för det var bara för brutalt.
;n;
MEN JAG TRÄFFADE ROMEO EFTER 3 MÅNADER OCH WE JUST LIKE MAH WAIFU I MISSED U SO MUCH ;; u ;;
FAST
FICK NOG MER TÅRAR I ÖGONEN NÄR IPADEN KOM TILL SIST I MIN FAMN
3 MÅNADER UTAN MIN IPAD, VI VAR SÅ ÖVERLYCKLIGA ATT TRÄFFA VARANDRA OCH BESTÄMDE MIG ATT GIFTA MIG MED MIN IPAD SÅ ATT VI ALDRIG MER BEHÖVDES SKILJAS C':

Sen så var det kristalltklart brännboll som man skulle köra med hela skolan och well failde några gånger där med det är ju typiskt människan :'3
Även så började en ny elev hos oss som var från New York så där kom lite automatiskt Hetalia fangirl skrik som jag inte kunde bro för c':
Kändes ju trevligt att inte vara den icke-svenske i klassen xD
Jomen människan verkar trevlig så det är ju alltid något och så har vi idag när jag skrek av glädje ännu en gång rakt ut i klassrummet dock var jag inte ensam för många andra glädjerop hördes i klassrummet när vi fick vår nya NO & Matte lärare som sa att vi bara kommer ha 1 prov på vårterminen, och 1 prov på höstterminen och like förut har vi haft EFTER VARJE OSKALAD POTATIS KAPITEL BÅDE EFTER MATTE OCH NO SÅ NU SÅ HAR JAG KIND OF MÅNADER MER FRIHET SOM MAN KAN ÄGNA ÅT FANDOMS ÄN ATT PLUGGA TILL NO OCH MATTE ;; U ;;
Något som inte var så trevligt var ju att i år kommer vi i bilden jobba med människo kroppen or something och skrek ut som vanligt i klassrummet " SÄG INTE VI SKA TECKNA HÄNDER" and he just like " bland annat kommer vi att måla händer"
Jag är säker att bild läraren inte ens planerade det men när han hörde min panik i rösten så tog han valet att sätta mig i plåga och låta oss måla händer.
Tack, älskar dig också.
INTE NOG MED DET BÖRJADE VI MED ATT MÅLA VERKLIGHETEN, MAN SKA GÅ UT OCH MÅLA AV NÅGRA HUS OCH JAG JUST LIKE NOPE DETTA ÄR JAG JU SÄMST PÅ
Sådär ja ska nu minsann gå och kolla lite på ore monogatari!! och flumma runt så potatis kramisar och ciaoooo C:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards