❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 augusti 2015 21:17

Jomen det var nog på tiden att man byte header efter ett halvår x'D
Hela headern är ny, och vet inte om jag blev så värst nöjd med den men dock så ägnades det tid mycket tid och energi tog den ändå att fabulösa fram, menyavdelningen är också sprillans nu så det är bara att scrolla ner c:
Om man kollar på mobilanpassade versionen på bloggen så är det bara att klicka på " Webbversionen" eller något ovanför headern c8
Sen så ska nog små saker fixas här och där vid menyavdelningen för det är så så trevligt att scrolla ner och det finns spännande aktiviteter och randomness där nere xD
Headern är som sagt nyslipad och kommer kanske slipas mer i framtiden men plz den tog mig evigheter med all render and stuff ._.'
Sen så har jag byt lite här och där till namnet Fancyme och funderar på att byta bloggadressen, dock kan man fortfarande hitta mig med sandrai som alltid kommer vara orginalet men det får jag fundera senare på~
Och så måste man fixa till en ny omröstning också =w=
Ack, idag har jag iallafall häng med mina vänner and yes i have some in the reality och så åkte jag hem, gjorde inte något nyttigt som vanligt och kollade sedan på en dokumentär film om andra världskriget :3
SE MAN PÅ VILKET OTROLIGT SPÄNNANDE LIV JAG HAR DÄR ELLER C8
Nu så ska jag nog njuta av lite anime det sista, de on-going animerna som jag inte ens har börjat kolla på skriker seriöst på mig, och efter 6 veckor missade nya episode av de som jag egentligen följer skriker ännu högre...Fast lite fairy tail kan man väl kolla på för man blir verkligen besatt och kan inte lämmna den xD
HOPE U LIKE THE NEW BLOGGDESIGN c8



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards