❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 augusti 2015 22:34

HALOJ EVERYONE-CHAN IDAG TÄNKTE JAG GÖRA DOM KLASSISKA INLÄGGEN OM INGENTING C:
Ni vet, sådana rakt ifrån mitt hjärta, the kokoro och man vet aldirg vart vi slutar någonstans :3
Har saker att skriva om men det är ju bara det där att skriva dom som jag är rätt dålig på, min energi lever på batteri och mitt batteri är rätt lågt nu så jao, tror faktis att vi alla människor är robotar >:3
Idag var det ju en rätt järnspikig start på dagen, som menas att den inte var trevlig ett dug men senare på kvällen mötte jag Nellie och gav hennes 1 månad försenade födelsedags presenten c:
Som tur accepterade hon det och blev glad och vi hade en förfärlig trevlig stund tillsamans som deffinitivt lyste upp min dag so yes c:
Vi disskuterade väldigt mycket om dans och nu när jag har slutat i fotboll så tänker jag maybe sattsa i dans cuz just why not det ser fabulöst ut ;u;
Låt oss bara fiska upp ett tema för annars blir detta verkligen ett meningslös inlägg xD
...
JOMENJUSTDET
HAHAHAHAHAHA
HAR MINSANN KLIVIT IN I TVÅ NYA FANDOM
HAR SERISÖT INGET LIV ALLS HÄR
8D
Fandom och fandom, det kommer nog sluta med att jag anmäler mig till de fandoms xD
Eller man skriver faktis under kontraktet innan man märker det...
FÖRSTA ÄR DÅ HOMESTUCK
JAJAMEN
HERE ÄRE JAG
HERRE MIN POTATIS HOMESTUCK ÄR VEKRLIGNE NÅGOT HEDERLIGT
Det är en webcomics "spel" och är helt epic och fab så det är ju något för mormor here >:D
Har nog kommit till ARC 2 eller något liknande och yes, inlove c':
Men nu tar vi och nämner den andra fandom för annars så blir den aldrig nämnd c8
OCH OROA ER INTE, NI KOMMER FÅ STÅ UT MED MERA FANGIRL xD

Dave är så badass och cool så jag klarar helt enkelt inte av detta.
MEN JOMEN DEN DÄR ANDRA FANDOMEN DÅ xD
TROR ATT DE MESTA KÄNNER IGEN DEN OCH OM MAN HAR SCROLLAT SÅ BLIR NOG DETTA INTE EN SUPRISE MEN VI KAN FÖRSÖKA GÖRA DET EPIC
SÅ OKEJ
TROR ALDIRG ATT JAG HAR SMÄLLT IN SÅ BRA I ANIME FANDOMEN SOM JAG GÖR NU ELLER MAN SMÄLLTER JU IN MER VARJE DAG BUT ANYWAUYYY
HÅLL I ERA ELEKTRONISKA MACKAPÄRER
HERE IT COMES
FAIRY TAIL
Dåså, nu är då frågan om några överlevde där ute och läser detta vidare, eller om några flummade iväg med fangirl och fanboy eller helt enkelt förstörde elektorniksa maskinen c8
Nope har inte kollat på den tidigare och började för ett tag sedan och är nog på EP 14, ni som har stalkat mig på MAL har nog redan märkt det but jao u never know this days cx
Har märkt att detta inlägget börjar bli långt, inte som planerat dock så vi kortfattar att än så länge så gillar jag den och kommer deffinitivt fortsätta c:<
MEN ÄR INTE SÅ SÄKER OM JAG ÖVERLEVER DOCK FÖR UNDERBARA KARAKTÄRER KOMMER NU IN SOM JAG REDAN HADE BÖRJAT FANGIRLA INNAN JAG BÖRJADE KOLLA PÅ FT OCH NATSU ÄR SÅ SSKXBWJFBCJOWOBJCFOJDFB
WAKABOFII
ÄNTLIGEN EN SÅDAN DRÖM HUVUDKARAKTÄR JAG TOTALT ÄLSKAR HONOM SÅ MYCKET ;; u ;;
men dock inte så mycket som Gin från Gintama men vi pratar om gintama, inget slår den för den har erövrat alla mina feels på havet c':
VI PRATAR NÄRMARE OM DESSA FANDOM EN ANNAN DAG FÖR NU BLEV VISST INLÄGGET LÅNGT xD



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards