❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 augusti 2015 21:03

Som ni då har märkt maybe så har jag ju börjat med youtube och har en youtube kanal c':
OCH JAG ÄR SÅ OERHÖRT GLAD ÖVER DET
HAPPY~DESUUUU ;u;
Jag har viljat ha en youtube kanal rätt länge nu med det var ju det där första steget u know, då man ska gå upp för trappan och måste ta sats och energi för att göra det första steget på trapsteget =n=
Ack, det där med trappor får man ta en annan gång >.>
Men då till sist kom jag till mods och filmade in första videon på youtube som jag la ut precis innan jag åkte till Polen c:
Och det känns som om jag har försökt undvikit temat om min nya youtube kanal så ska bara ta min tid right here och skriva ner lite feels ok? x'D
När jag började att blogga, så vägrade jag visa upp mitt ansikte för jag ville inte förstöra er " Imagination" om hur jag såg ut i verkligheten~
Senare, så började jag ju blogga för BOBO som var tidning och även en hemsida men om ni har märkt det så har det lagts ner på grund av något ekonomiskt eller vad var det nu igen? ono
Well, anyway så kunde jag bara inte fatta det, för mer än hälften av alla dessa som bloggade var hur stora YouTubes som helst och likadant med de bloggar c':
Och this blogg, Nejmen detta är bara för sjukt för jag Nejmen i can't Beskriva mina feels och hur detta kunde hända en flummig person like me när det finns så många mer underbara flummiga personer där ute C':
Och där började jag vilja smälta in lite mer, med att ensam fixa en youtube kanal och ge ifrån mig mera ;; u ;;
Men sen så la sidan ner men the feels are still alive ;w;
DOCK SENARE BESTÄMDE JAG OCH MINA KOPMISAR SATTSA PÅ EN VIDEOFYME KANAL xD
Kanalen har vi kind of dissat nu för ingen orkar filma in videos och så blev det problem men kanalen är där ute om ni vill stalka upp mig och mina vänner, 7Teenagers xD
Det var 7 av oss, och varje en skulle ta hand om en veckodag och jag tog hand om söndagarna =W=
Jag fick sjukt mycket feedback efter mina videos, bland annat i skolan alltså omg vad hände där x'D
Många rekommenderade att jag skulle sattsa på en youtube kanal, och ensam älskade och älskar att bara stå framför kamran och vara mig själv, sedan here på bloggen så har jag ju haft omröstningen om vad ni tyckte om det och resultatet gör mig i tårar ;; u ;;


Så bestämmde mig på sommarlovet att jag skulle sattsa, och here är jag C8<
Det kommer ta en liten tid för mig att verkligen vänja mig vid kamran har jag märkt och att vara min 110% fangirl men det känns verkligen att det kommer gå snabbt när jag Verkligen öppnar mig :'3
MEN DÅ SÅ, FANCYME
WHY FANCYME? xD
CUZ IT SOUNDS FANCY >:D
Något som var enkelt att minnas, och stavas och Well Fancyme var det bästa jag kunde komma på med min insperation and fantasy so don't Bully it ok? c:<
Och det är inte FANCY_ME som om der vore en mening, bara med ett flow :3
FEELS|FANDOM|VLOGG|CHALLANGE &TAGS|RANDOM
Kategorirerna right there xD
Och har inte bestämt några dagar då videos ska komma ut, en gång i veckan hoppas jag dock att jag lyckats :3
MEN DETTA ÄR VIKTIGT ATT VETA
ATT MIN BLOGG ALLTID KOMMER KOMMA FÖRST
ALLTID
Denna bloggen kommer alltid komma förre min youtube kanal, bara för att jag älskar er läsare så sjukt, alltså this är obeskrivligt att beskriva hur mycket ni betydär för mig ;^;
Och en anledning att faktis skapa youtube kanalen var för att göra något till er, att bara ha chansen att lysa upp era dagar så som ni gör med mina dagar, jag ville ge er mer än bara några inlägg och en youtube kanal var något jag deffinitivt kunde offra mig för om det kommer till er som läser denna bloggen, lämmnar kommentarer och likes på inläggen, de som bara läser inläggen och kollar in bloggen om något nytt har hänt alltså detta är så sjukt att något egentligen gör det \;; u ;;/
Man kan inte beskriva all glädje och tacksamhet till alla er ;-;
HAHAHA KLARAR INTE AV LÄNGRE FÖR NU SITTER JAG HÄR MED TÅRAR I ÖGONEN C':
Hoppas verkligen att jag med min Fancyme kanal kommer lycka med att ge er all glädje som ni gav och ger mig ; w ;
...
Nu när jag läser igenom allt låter det verkligen dramatiskt xD



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards